A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki

Er-6n 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fickós sorkettes!

Szöveges ítélet

Ott porosodott a szalonban, 2008-as gyártású, hát 2010 januárjábn elhoztam. Az Er-5-öt becserélték, és jó árat mondtak az Er-6-ra.
Már az Er-5 ösnél is éreztem, hogy íze van a sor kettőnek. Azóta vezettem sok nagyobb motort is, mindíg jó volt visszaülni az Er-6-ra.
Ha azt veszem, hogy a Honda éppen most készül elárasztani a világot a sor kettes blokk köré épülő motorcsládjával,akkor a Kawa az Er-6n/F/Versys gépekkel megelőzte a korát...
Elképesztően könnyed motor, minden magától értetődően történik, talán semmiben sem a kategóriája csúcsa, de az összkép karakteres. Nyomatékos, lent és középen, a fékhatás korrekt, igaz nem két újjal kell húzni, de soha- még a Dolomitokban - sem hagyott cserben.
Nem az a kifejezetten finom működésű motor. Remeg, zakatol, a szerpentiken motorfékre néha visszadurrog a gyári dobbal is. De mindezt nagyon szerethetően adja elő. Utassal sem válik kínosan erőtlenné. Nem mellesleg az utasaim ezidág nem panaszkodtak akár több száz kilóméter után sem, igaz van mögöttük egy túradoboz.
Nem olyan uanalmasan, sterilen jó mint egy Honda, nem olyan kifinomult mint egy Yamaha, hanem olyan vas, mint egy Kawasaki. Ezt is lehet szeretni!
Tetszik a blokk alá dugott gyári dob. Túrázok vele jobbára így nem cserélem le, mert hosszú távon komfortos, hogy nem hangos. Alapjáraton nincs szép hangja, de fordulaton már kellemes akusztikai élményt nyújt. Jópofa az oldalra kidobott rugóstag is, és nagyon egyszerűen állítható a keménységi fokozata egy körmöskulcsal.
A 72 lóerőt sokan mosolyogják gondolom, de azok még nem mentek ilyen motorral, 6000ford/percnél megy éppen 130-at. Ez egy 650-es blokktól azt gondolom tisztességes. Szerintem a sornégyes 600-asoknak ehhez minimum 1000 ford/perc-el több kell. A 66 nm érezteti a hatását, szépen lehet vele nyomatékból is dinamikusan motorozni, éppen ahogy én szeretem...

Hibalista

- Egy alkalommal lelazult a jobb oldali tükör.

Ide hordtam szervizbe

Kawasaki Magyar

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Laci

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Er-5 Következő motorja? Zrx 1200 R
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.