A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki

zr400 zephyr 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Ezt nem kellett volna... :)

Szöveges ítélet

Első motorom volt, beleszerettem a kereskedésben, és megvettem jó drágán (jó 100e Ft-tal az ára fölött). Cserébe: 6hónap gari, ingyenes szállítás a szervízbe műszaki hiba esetén (road service), ingyenes cseremotor.

A motorról: 100-120 kényelmes neki, fékei gyengék, első villa nagyon lágy, gyakran felüt. A lábtartó alacsonyan van, állandóan leért a lábam a kanyarokban. Végsebesség: 170km/h. Két személlyel már nincs ereje, a fékek veszélyesen gyengék, a felfüggesztés még gyakrabban üt a kátyúkon. Hangját szerettem (kerker kipufogórendszer). Tank nagyon kicsi, 15 liter, főleg a fogyasztás miatt (erről később).

A kereskedésről: A RedBaronban megetettek a 6 hónap garanciával, meg átvizsgált motor, garantáltan rendben van, stb. Itt ott karcos volt, nem törődtem vele, elvégre 12éves volt már akkor a motor. Az első tankolásnál kerekedett a szemem: 7,2 liter/100km, visszavittem, azt mondták ez ilyen... A család szerelőjével 1 hónapig játszottunk vele, levittük 6,2-6,3-ra (ezek normál használat mellett, 110-120 utazó, gyorsulásnál 6-7ezerig pörgetve). A garancia alatt RB-ba kellett vinni szervizelni: olajcsere 3000km-enként + hozzácsapnak egy átvizsgálást, ha kéred, ha nem: kb 20000 Ft, shell olajjal (amikor 4000km van benne, már valahogy érezni a motoron, hogy megérett az olajcsere). És ebben az árban benne van a 20% kedvezmény, mert náluk vettem a motort. Bontott sportkipufogó rendszer árajánlat: 200e Ft (a vadonatúj Japánból rendelve ~70e :) ) A garancia lejárta utáni első szervízkor persze kiderült, hogy a láncszett cserés, a fékbetétek meg vannak égve (nem én égettem meg, az tuti), teleszkópszimmering csere, átvizsgálás, karbiszinkron: 50e Ft :P . Hosszabb szervizek esetén cseremotort adnak, ingyen.

Eladni is jó nehéz volt, először próbálkoztam RB-nál, beszámításra: 350e-ért vették volna vissza egy 750e-ért hirdetett Thundercatbe (580-ert vettem alig egy éve!), magánszemélynek nem sikerült eladnom, végül beszámíttattam egy másik kereskedőnél.

Mivel japán belpiac, alkatrészeket nehezen találni. Ha talált az ember, akkor meg jó drága. Azért a zephyr zone fórum hasznos segítség, meg a webike.net.

Összességében: motorozni rajta jó, addig amíg egyedül jár az ember. Két személyes használatra szerintem alkalmatlan, fogyasztása magas. Alkatrészek drágák, nehezen találni. Szerencsére csak kopó alkatrészeket kellett cserélnem.

Egy valamit megfogadtam: én a RB-nál motort többet nem veszek! :)

Hibalista

- lánc-szett - első teleszkóp szimmering - első fékbetét

Ide hordtam szervizbe

RedBaron, Győr : drága, lehúzós, átverős, de gyorsan dolgoznak, előre megmondják az árát a javításnak, és kaptam cseremotort is (mivel náluk vettem a motort)

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Szentesi Tamás, Volvo Szentesi, Bük : család ismerőse

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1998
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 16000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja? FZS600 Fazer
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.