Eredeti darab, még ma is!
Szöveges ítélet
Jobb motor, mint azóta bármelyik. Vad, eredeti, erős, kényelmes.
Egyszerűen imádtam, a 86 ló több mint elegendő, a blokk örök életű, hangja fantasztikus gyári dobbal is.
240-ért vettem, 300-ért adtam el három év múlva.
Az Unitrak rendszerben, ha kopottak a himbák - az már a próbaút alatt kiderül: a motor pumpál, két nyomon akar fordulni.
De házilag is javítható, hjó kezű esztergályos segítségével.
A többi része elpusztíthatatlan : majd´ 70ezernél se volt baja, és azóta fiatalabb tapusokból járt nálam 90-100 ezret futott darab is. (Zsolti kollégám 90ezerrel adta el, majd 90ezer és három (!) kilométerrel vette vissza két nap múlva szeretett ZX-10 esét is... :-) Egyszerűen SOK VOLT az új tulajnak a lóerő, még így agyonkopottan is.
Hibalista
- - 15.000 km után hengersort kellett cserélnem, dugattyúkkal.
- - Egy letestelő fordulatszámmérő kábel miatt nem volt gyújtásom 1 hónapig. (javítás 100ft-ból, bosszúság egész hónapra)
- - Láncszettet cseréltem. Előbb egy sz@r SSS re, majd az kukába és helyette egy tényleg jóra.
Ide hordtam szervizbe
Gyöngyösi Robi, Kecskemét.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Quick-Steel , Dunaújváros
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1983 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 42000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |