Elégedett vagyok
Szöveges ítélet
A vásárlás előtt sokat gondolkodtam, hogy milyen motort vegyek.
Ami szóbajött; sport-túra csapasz túra-endúró cruiser.
Végül az utóbbi stílust választottam. Körbejártam a japán márkákat, mert ár-érték arányban ezeket tartom jónak. Már majdnem Suzuki-intrudert vettem, amikor az utolsó pillanatban győzött a VN900. Tetszett a modern konstrukció, a bordásszíj, és meg egy szempont ami miatt ezt a stílust, és típust választottam. Hogy a motor képességei, adottságai fogják vissza a hajlamomat a közúton való száguldozásra.
A pakolásról még, azóta feltettem oldalsó, és hátsó táskatartót, háttámlát. A következőkben néhány tapasztalatom.
Kényelmes az üléspozíció, de nagyobb sebességnél 120 fölött főleg hosszútávon a menetszél nagyon nyom bele az ülésbe. Amúgy meglepő, de a viszonylag testes motort könnyű vezetni, irányítani. Budapesti városi forgalomban sem gond a dinamikus haladás.
Négyes-ötös fokozatban alacsony fordulaton(sebességnél), hajlamos kellemetlenül berángatni a motor. A váltó néha elég férfiasan kattan, máskor meg, főleg felfelé váltáskor szinte csak rágondolok, és becsusszan a magasabb fokozatba.
Ami még zavaró lehet, hogy az injektor működését hallom. Egy magas frekvenciájú nem túl hangos zaj. Mint amikor sípol a régi tv.
Hibalista
- A központi rugóstag himbarendszerének az alján van két zsírzószem.
- Na, az egyiket letörte egy fekvőrendőr.
Ide hordtam szervizbe
Érd, Kawasaki
Értékelése: 2
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 6100 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |