A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Vn 900 Cl 2006 (903)

Vn 900 Cl 2006 (903) 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Elégedett vagyok

Szöveges ítélet

A vásárlás előtt sokat gondolkodtam, hogy milyen motort vegyek.
Ami szóbajött; sport-túra csapasz túra-endúró cruiser.
Végül az utóbbi stílust választottam. Körbejártam a japán márkákat, mert ár-érték arányban ezeket tartom jónak. Már majdnem Suzuki-intrudert vettem, amikor az utolsó pillanatban győzött a VN900. Tetszett a modern konstrukció, a bordásszíj, és meg egy szempont ami miatt ezt a stílust, és típust választottam. Hogy a motor képességei, adottságai fogják vissza a hajlamomat a közúton való száguldozásra.
A pakolásról még, azóta feltettem oldalsó, és hátsó táskatartót, háttámlát. A következőkben néhány tapasztalatom.
Kényelmes az üléspozíció, de nagyobb sebességnél 120 fölött főleg hosszútávon a menetszél nagyon nyom bele az ülésbe. Amúgy meglepő, de a viszonylag testes motort könnyű vezetni, irányítani. Budapesti városi forgalomban sem gond a dinamikus haladás.
Négyes-ötös fokozatban alacsony fordulaton(sebességnél), hajlamos kellemetlenül berángatni a motor. A váltó néha elég férfiasan kattan, máskor meg, főleg felfelé váltáskor szinte csak rágondolok, és becsusszan a magasabb fokozatba.
Ami még zavaró lehet, hogy az injektor működését hallom. Egy magas frekvenciájú nem túl hangos zaj. Mint amikor sípol a régi tv.

Hibalista

- A központi rugóstag himbarendszerének az alján van két zsírzószem.
- Na, az egyiket letörte egy fekvőrendőr.

Ide hordtam szervizbe

Érd, Kawasaki

Értékelése: 2

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 6100
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.