Egy jó young-timer
Szöveges ítélet
Egy Jawa újjáépítése és eladása után döntöttem úgy, hogy veszek egy young-timer motort. Elsősorban a formája tetszett meg, a kis lámpaidommal, egyenes testartással. Amikor megvettem, tisztában voltam vele, hogy közel 30 éves a motor, így is álltam hozzá. Ennek ellenére az első benyomás nagyon jó volt. Jól húzott, egyenesen futott, nem rángatott, szóval korához képest rendben. Aztán természetesen jöttek a kisebb-nagyobb bajok. Kuplung bowden csere (gyártatni kellett), izzók nem voltak jók, stb. A legnagyobb szívást a nem jól záródó porlasztó tűszelepek okozták. Minderről bővebben itt: http://caferacer.blog.hu/
Most viszonylag egyben, napi használatban van. Egy kis törődést igényel, ettől függetlenül jó kis motor. A fogyasztása 4-5 liter között van, hosszabb távon is kényelmes és rugalmas. Ami kimondottan tetszik az a 6 sebességes váltó, az elektronikus benzinszint mérő, voltmérő a fordulatszám mérőben, az uni-trak lengőkar. Összességében eddig jól teljesít, nem bántam meg, hogy megvettem.
Hibalista
- karburátor tűszelepek - kuplung bowden - index relé - fordulatszám mérő
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (0) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 40000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 1500 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | 350/634 | Következő motorja? | valami japán |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.6/10) |