A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Z 1000 2003 (953)

Z 1000 2003 (953) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Dögös szerpentinező gép!

Szöveges ítélet

A zx9-ek és egyéb sportmotorok után kellett egy lassabb motor, mert úgy éreztem 200 fölött az autósok vadásznak rám! Nem azért lassabb mert nem megy akár 250-nel is, hanem tartósan csak 140-ig lehet vele motorozni az idomok hiánya miatt, de pont ahol igazán jó lenne -130-nál- erőteljesen rezeg a kormány, semmit sem lehet benne látni. A fogyasztását kezdetben elég soknak tartottam, de azt mondták a 7L/100 km normális. Az első fék egy jó brembo után gyenge, de akár állóra is lehet fékezni az első gumit. Gyári állapotban picit gyengének éreztem az alsó fordulat tartományban, a hátsó teló egy személlyel picit kemény volt, 2 személlyel nem volt benne tartalék. A váltó kicsit akadós, de úgyis olajcsere fog következni, szerintem jobb lesz. Eddig a negatívumok. Az eddigi főleg japán motorjaimban több kifogásolni való volt, az olasz meg egyszerűen széthullott.
Nagyon megkímélt, teljesen gyári még a szép külsejű, de immós példányt találtam belőle. Egyből megfogott a külsejével, és a bicikli szerű irányíthatóságával (1000-es sportmotorokhoz képest). Én kényelmesen ülök rajta, a szélzaj minimális, jó időben kellemes, 10 fok alatt hideg. A régi kawás motorzajt eltüntették belőle. A fogyasztása egy kis módosítás után (airbox nyílás növelés, -pillangó szelepek) lecsökkent 10%-kal, és alacsony fordulaton is jobban reagál a gázra, így már jó, egy személlyel néha még sok is. Nagyon jó vele motorozni 8000 fölött kitör belőle az állat, már-már értelmetlenül erős. Jövőre kap még egy kis tuningot: eggyel kisseb lánckerék elől, zx9 vezérműtengelyek, ZX10 finomabb porlasztású injektorok, és power commander hogy ez jól is működjön.
Eddig amit átalakítottam (hátsó futómű kicserélve, airbox-mod, pillangószelepek, kényelmesebb lábtartó hátul) nagyon beváltak. Csináltunk rá sportdobokat is, amitől jobban nem megy, de sokkal jobb lett a hangja és észrevesznek az autósok, nem előznek rám! Nem egy idegbeteg sportmotor, városban élmény vele közlekedni, első motornak nem ajánlom, de sportmotorok után élmény vele közlekedni! Autópályára nem, de rövid (200km) túrákra, a hegyekben borogatni fantasztikus.
Ha valakit érdekel a hangja:
http://sportmotor.hu/motoros_videok/kipufogo/z1000-egyedi-dobok-37363

Hibalista

- Nem sokat mentem még vele, semmi sem romlott el.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 6000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.