Csak le ne csússzon a gumi a széléről!
Szöveges ítélet
Első motorom. Kezes, lehet vele haladni, szép hangja van, bár kis gázzal halk, és általában úgy megyek. Csomagnak kell táska, bár ezt nem nehéz kitalálni. Tank lehetne nagyobb, kb 300-330 km-enként tankolni kell. Lemosni nehéz, ezért csak ritkán mosom. 160-170 között elfogy, és ott már jelentős a menetszél is. Két személynek nem ajánlom, max rövid távra, a plusz ötven kilót érezni a seggén. Néha azért elmegy. Én 180 cm magas vagyok, egy idő után már jólesni lelógatni alábam a motorról, de kinyújtva sajnos nem lehet, mert leérne telitalppal. Ezt leszámítva nagyon szeretem a gépet, ha az idő engedi mindig szívesen teszem le a kocsimat, hogy a kismotorral téphessek egyet. Most 0 fokban azért nem, de már nincs messze az április! A kényelem miatt, ha cserélek csak olyanra aminek magasabban van az ülése. A teljesítmény annyira nem fontos. Ezzel a 33LE-vel le tudom szépem előzgetni, akiket akarok az országúton. Pályán meg elvagyok 140-el, ott már elég hosszú a fékút. Jut eszembe: a szerelőnél nem lehetett nézni, hogy tényleg kicserél-e valamit. Első szervíz 1000km-5000 Ft, második 6000km-12400Ft, pecsét, számla, remélem nem ebben az ütemben fog nőni a szervízdíj. Láncot fújogatom valami 2400Ft-os spray-vel, egy egészet (400ml körülit) már ráfújtam, lehet, hogy nem is kéne ennyire gyakran spray-zni.
Hibalista
- egyik első index meghalt kb 5000 km-nél, garanciás csere, benzint indőnként tölteni kell bele, a tiétekbe is?
Ide hordtam szervizbe
Kawasaki Szombathely
Értékelése: 7
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 9000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | japán |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.1/10) |