cafe racer
Szöveges ítélet
2008 ban vettem törötten, olaszországból hozták. Imádom a formáját, de egyértelműen átépítési szándékkal vettem, úgyhogy direkt jó volt hogy sérült. A forgalomba helyezéshez még az eredeti állapotában vittem, a kipufogót leszámítva. Használtam is így egy rövid ideig, de az első fék gyengének bizonyultak nekem (a hátsó dob, azt nem kommentálnám inkább, meg nem is használom). Mindenképpen kéttárcsás féket akartam, ezért le kellett cserélni a telókat is a féknyereg felfogatás miatt. Az első kerék 18" lett fogalmam sincs miben volt, de honda 300mm tárcsák illettek rá. Valamilyen kawa nyergeket kotortam bontóból, így a fékhatás már jelentősen javult, de ehhez a pumpát is ki kellet cserélni.
Az ülés is szakadt volt és folyton előre csúsztam rajta, mert lejtett előre. Kis szivacsragasztgatás és átkárpitozás után már jó lett.
A kis cafe racerem meglepően jól megy, és a két szupertrap dobbal morcos a hangja is. Nagyon megnézik mindenhol, még a sokat látott motorosokat is megtéveszti a retro dizájn. Ránézésre lehetne akár 50 éves is.
Hosszabb (6-700km) egynapos túrákra is használom a kis mérgzsákot, nem tudom megunni, bár nem az egyetlen motor a garázsban.
Mostanra úgy gondolom kész. Igaz a hátsó gumi cseréje miatt lánckereket is cserélek, de nem lehet kapni 36 fogast, úgyhogy legyártatom.
Hibalista
- Váltó oldalán lévő üres visszajelzőjének kupakja eltörött, szivárog az olaj.
Ide hordtam szervizbe
Magam szerelem
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | sportster | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |