Brutális franciakrémes
Szöveges ítélet
Nagyon erős, nagyon kezes, és olyan fürgén használható akár városban is, mint egy bicikli. Hogy mennyire megbízható ki tudja, hiszen egy új motortól elvárja az ember, hogy az legyen, de nekem az előző, kissé öregecske Kawával sem volt bajom. Szerintem mindenekelőtt meg kell neki adni ami jár. Engem arra figyelmeztettek, hogy a Kawánál fontos a bejáratás. Hát nem 3000-es fordulaton járattam, de szépen kultúráltan, egy pillanatig sem huzatva, 1000-nél, 3000-nél olajcsere, állítolag meghálálja.
Érdekes módon nekem a sportmotor az egyetlen, aminél nem fáj a derekam, holott mindenki attól óvott, hogy ilyen testsúllyal (105) ne vegyek sb-t. A karnak kicsit szokni kell, de én már egy napos túrától sem fáradok el igazán. Az üléspozíció elég széles skálán változtatható. Az utasülésre előny a motorozás szeretete, és a kis termet. A motor stabil 0-tól 270-ig. Szenzációsan adagolható a gáz, az egész motor olyan mint egy játékszer.
Szóval lényeg a lényeg, hogy a motort kimotorozni, és extázisba kerülni, csak versenypályán lehet. A Váci úton gyorsulni ne vegyen ilyet senki (bár jó érzés egy elbizakodott több tízmillió forintos sportautótulajt porrá alázni).
MESE!!!!
Hibalista
- Fékpedál eltört. Garancia csere
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |