Bölénykawa
Szöveges ítélet
Ez a gép nem az 1500-as de nincs hely az 1.6-osnak ezért ide irtam amugy ezt a tipust 2004-ota gyártják 1600-as blokkal(Európában 2008 volt az utolsó év amikor forgalmazzhatták az EURO normák miatt.Mindig a chopper , bobber stilus állt közel formailag hozzám, de szeretek dinamikusan sportosan motorozni ezért volt már mindenféle sportgépem is. Viszatérve a Bölénykawára az a 10 lényeges dolog ami miatt ezt a modelt vállasztottam a köv : 1. kategoriájának a legjobb fékei(radiális tokico négydugos/duplatárcsa elöl zx 1200 fékei "butább" betétekkel) 2. a gumiméret a köv elöl 130/70 R17 --hátul 170/60 R17 vagyis 17"sportmotor méret elöl hátul(nagyon jo sport gumit is lehet rá rakni) 3. vizhütés(folyadékhütés)
4. nem eltulzott méret (a pesti dugokon ugy lehet átvágni mint kés a vajon)
5. egyedi megjelenés BÖLÉNY TESTŰ (nem egy 1500 intruder) nem jön szembe sok söt találkozokon se igen látni belölle.
6. semi köze egy csopperhez de ugy néz ki mintha..(sokan meglepödnek a dinamizmusán)
7. tipustársaihoz mérten KANYARVADÁSZ futomű (ere a merev erösitett váz a brutális fék a forditott telok és a sportgumik is rátesznek)
8. KARDÁN
9. BEFECSKENDEZÉS (ez nem csak elöny hanem néha hátrány is lehet)viszont könyen indul és a fogyasztása átlag 5.8 városal+Mátrázásal együtt.
10. a fordulatszámmérö és km-ora sportoságot sugall rajta.
És hogy ne tünjek elfogultnak hát it pár hiányoság 1. amit a szépségéért feláldoztak az a hátsó ulés a gyári az használhatatlan(válook) de lehet hozzá kapni komfortülést ami már kényezteti a feleség popot.(130.000 Ft)
2. meglepö volt számomra ,hogy városban (öszehasonlitva a gsx 1400-al ami 128Nm a M.S. pedig 126Nm/2800-nál jóval gyengébnek tünik peddig nem sok a külőmbség) 50-es temponál visza kell rakni 4-be(1500/min) söt ha dinamikusak akarunk maradni akor 3-ba(2500/min) (na akkor viszont nyomatékcsucson vagyunk vegig). Vagyis az 5-ik az overdrive (50-nél 1000-et forog /140-nél 3500-at) ami autopályán és hosszabb távon viszont jol jön. Amugy a használható tartomány az 1500-tol 6500-ig van és ahol a legjobb az a 2500-5000-ford között.
3. szélvédelem nincs de elrontani egy plekszivel kár és vétek ezt a bölény formát(amit a hátámlával már megtettem (90.000Ft ajándék volt+csomagtartó )de a feleségem biztonsága az fontosabb)
4. a világitás lehetne jobb is(sima H4 60/55)de nem roszabb mint társaié(ez a kategoria)
5. A LEGIDEGESITÖBB ÉS MÁR BOSSZANTÓNAK MONDANÁM A TÜKRÖK ( szar szögbe vannak hajlitva és az hagyán ,hogy magamat látom félig benne de 80-fölött ugy rezeg mintha kötelező lenne) NA DE EZ IS CSERÉLHETŐ (ez a pénzleső népség )
6. a gyári kipuf. hangját egy elcseszet darázsfing is elnyomja(tiszta gsx1400 csak dadogosba) NADE EZ IS CSERÉS A GARANCIA UTÁN ÉS AKKOR AZ MÁR BRUTÁLIS LEHET HA AKARJUK(Turázáshoz viszont ez jobb föleg kulföldön ott már most szigorubbak a hangos gépek ellen)
Enyit dióhéjban , Amúgy folyamatosan szeretném frissíteni és az új tapasztalatokat és átalakitásokat is ideírni (remélem csak jókat írhatok majd)
2009
Hibalista
- Eddig semi
Ide hordtam szervizbe
Csiki-Bege a garancia miat muszáj vagyok de nem igazán tud a gyerek. Pl. az ezres szerviznél tulöntötte olajal (3.1L kell bele szürövel együtt ,ö meg rakott bele 3.6-ot) amikor megkérdeztem hát eheti majd az olajat volt a válasz . Igy hazaérve meloznom kellett utánna (leeresztettem nivora ) nem akartam vitatkozni de garancia után ara fele se megyek.
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Saját magam (amugy ez a szakmám )
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |