A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki

KLR 650 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Bilikék tankocskám

Szöveges ítélet

Klári 23 éves korában került hozzám.Februári beszerzés,úgyhogy még friss hús.Az előző tulaj kívülről ápolta,belül már látszott a hozzá nem értés.Légszűrő valszeg nitróval volt tisztítva,mert kőkemény és porlós állagú volt(mármint a maradék,mert a 95%-át bezabálta a motor).Vezérmű lánc és a balance lánc laza volt, az olajszűrőben lévő nyomásszabályzó szelep hiányzott, úgyhogy a szűrő nem sokat dolgozott.Ezek ellenére a motor nem kopott szét,de azért 15W-s olajat tettem bele,tuti jó lett.A tulaj szerint 130-nál berázott a motor,aminek nem találták az okát.Még a kereket is kicentíroztatta,de így sem múlt el.Miután a hátsó rugós tagot kicseréltem, és az elsőben a gyári szintre töltöttem az olajat,ez is megszűnt.Korábbi eséstől szivárgott a tank alsó íve,ezt beforrasztottam.Ezeken kívül semmi baja nem volt és azóta sincs.
Az ülése kényelmesen széles,üléspozíció kényelmes(173/80 vagyok)Megy mindenen és mindenhol.Imádom.Még a retyóra is ezzel mennék ha tehetném(feleségem "örömére").
És most a rossz: 120 felett kőkeményen vitorlázom,dehát nem erre lett kitalálva.
A váz rohadásra hajlamos.Más rossz eddig nem jött elő.
Folyt köv 10 000 múlva.

Hibalista

- Hátsó rugós tag. Újonnan 220000 Ft, ezért maradt a vatera 13000-ért. - Légszűrő 5000Ft. - Olajszűrő cserénél a szűrőben lévő fémcső(nyomásszabályzó szelep)hiányzott.Újat kellett gyártani 1000 Ft. - Vezérmű lánc és balance láncot kellett feszíteni.+ folyadékok és kenőanyagok cseréje. - Amúgy meg semmi komoly. -

Ide hordtam szervizbe

Saját magam.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1987
Kényelem (6) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 38000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja? Er-6 N
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.