Bilikék tankocskám
Szöveges ítélet
Klári 23 éves korában került hozzám.Februári beszerzés,úgyhogy még friss hús.Az előző tulaj kívülről ápolta,belül már látszott a hozzá nem értés.Légszűrő valszeg nitróval volt tisztítva,mert kőkemény és porlós állagú volt(mármint a maradék,mert a 95%-át bezabálta a motor).Vezérmű lánc és a balance lánc laza volt, az olajszűrőben lévő nyomásszabályzó szelep hiányzott, úgyhogy a szűrő nem sokat dolgozott.Ezek ellenére a motor nem kopott szét,de azért 15W-s olajat tettem bele,tuti jó lett.A tulaj szerint 130-nál berázott a motor,aminek nem találták az okát.Még a kereket is kicentíroztatta,de így sem múlt el.Miután a hátsó rugós tagot kicseréltem, és az elsőben a gyári szintre töltöttem az olajat,ez is megszűnt.Korábbi eséstől szivárgott a tank alsó íve,ezt beforrasztottam.Ezeken kívül semmi baja nem volt és azóta sincs.
Az ülése kényelmesen széles,üléspozíció kényelmes(173/80 vagyok)Megy mindenen és mindenhol.Imádom.Még a retyóra is ezzel mennék ha tehetném(feleségem "örömére").
És most a rossz: 120 felett kőkeményen vitorlázom,dehát nem erre lett kitalálva.
A váz rohadásra hajlamos.Más rossz eddig nem jött elő.
Folyt köv 10 000 múlva.
Hibalista
- Hátsó rugós tag. Újonnan 220000 Ft, ezért maradt a vatera 13000-ért. - Légszűrő 5000Ft. - Olajszűrő cserénél a szűrőben lévő fémcső(nyomásszabályzó szelep)hiányzott.Újat kellett gyártani 1000 Ft. - Vezérmű lánc és balance láncot kellett feszíteni.+ folyadékok és kenőanyagok cseréje. - Amúgy meg semmi komoly. -
Ide hordtam szervizbe
Saját magam.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 38000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 1000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | Er-6 N |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |