A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki

VN1500 Classic 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Bálnaszusi

Szöveges ítélet

Svédből vettem, ahol 8 évig állt egy garázsban. Aki megvette onnan, nem tudott a karbival zöldágra vergődni, szarul is ment, emiatt olcsón jutottam hozzá. A balfasz fuvaros összebaszta az első sárvédőt, annyira idióta volt hogy a motor kerekét kikötötte...alul! El is dőlt a kanyarban a raktérben. Rendeltem gyári szűrőket, a kiszálasodott szivató bowdent helyett is eredeti újat. Utóbbi vicces 6500 volt a Kawasakinál. DEnso gyertyák, Castrol olaj. Kapott két gumit is, itt a gumis baszta el mert előre fehér oldalút hopott, hátra meg simát. Mivel a hátsó kerék kiszedéséhez ülést és hátsó sárvédőt is bontani kellett + kipufogókat is, a motor békával emelve a cég raktárának kapujában állt, mindez szombat délelőtt. És áramszünet volt a gumisnál mikor odaértem. Végül zárás előtt fél órával szólt hogy kész, mehetek. Akkor realizáltam hogy a hátsó gumi sima fekete. Mivel a motort el kellett hétfőig takarítani onnan, így nem volt más lehetőségem mint beugrottam autófestékeshez és vettem tuti amcsi gumifestéket. Kimaszkoltam, lefestettem, másnap beszereltem a kerekeket. A festékes esküdözött hogy ez top cucc, ez bírja majd. Persze 2 nap és besárgult a napon, úgyhogy 10 perc alatt lehámoztam a gumiról. Karbit kivettem, kitakarítottam majd kapott egy felújítószettet. Kb az utolsót ami ehhez az évjárathoz fellelhető volt a neten, az USA-ból jött amúgy. Új szűrő, beraktam a szivatóbowdent is, mivel meg volt törve a régi háza és a rögzítését is szétbarmolták. De amíg a régi rendesen működött, az új bowden nem akart kihúzva maradni, így indításnál kézzel kellett tartani ezután. Az ugráló sebességmérőre a gyógyír a spirál olajozása volt, utána jó lett. Kicseréltem az izzókat, fékfolyadékokat, szűrőket, motorolajat. Utóbbi könnyű, de a szűrő rá volt rohadva és szar helyen van, a blokkban alul hátul, a kipufogódob előtt. A vége az lett hogy átfúrtam és csavarhúzót átdugva indítottam meg. És egy új akksit is vettem bele, amivel jött azzal indult, de 8 év állás nem vicc, betolni egy 330 kilós motort nem játék. A karbi beállítása nem volt tökéletes, kicsit buffogott de ment. A jó karbis adott időpontot, de olyan 10 hónapot mondott. Nem romlott el benne semmi, üzembiztosan tette a dolgát. Ugyan állítólag előfordult pár motornál hogy az olajpumpát hajtó műanyag fogaskerék elfogazott és emiatt csapágyas lett. Megelőzésként rendeltem egy gyári meghajtót ami már fém, de a beépítés elmaradt. Direkt választottam ezt a motort, mivel nem volt a motoros homasitából tele pakolva minden csiricsáré szutyok kínai krómos csillogó hitvány szarral. Megmaradt az eredeti letisztult formavilága, nem lettem krómhuszár mint a vasárnapi motorosok zöme. Volt rajta egy pár bőrtáska amit állandóan mindenki meg akart venni, persze nem adtam el. Később rendeltem hozzá bukócsövet és háttámlát magamnak lengyel webshopból, de....átbasztak. A bukócső nem lett jó, sanszos hogy más évjáratra vagy a Nomadra való, a háttámla meg nem stimmelt, a lukak pár milivel de arrébb voltak benne. A vége egy Hepco&Becker lett horror pénzért, de az meg mint kiderült csak dísz, támlaként nem funkcionált. Amúgy kb a második fordulatra mindig indult, csalk 5 fok alatt kellett kicsivel többet inditózni. A blokk nagy V2 módra de finoman járt, nem volt zavaró rezonanciája. Rendesen húzott, de kulturált japán lévén nem volt meg benne a HD-k nyers ősereje. Azért csavarta a gumit ha rátekertem indulásnál :-). Az első szimpla tárcsa elég, de utassal kevés lehet. A futómű nem túl lágy de kényelmesen rugózik, a trepnik szélesek és jó helyen vannak, a széles kormánnyal jól irányítható a motor. Kellően jól dönthető, szerpentinen is lehet vele csapatni tempósan. Íszélvédő nélkül 130 felett már huzatos, kényelmes a szokásos 110 környékéig, itt tényleg urasan lehet vele krúzolni. Kn olyan érzés mintha te lennél az utak királya. Masszív mechanika, strapabíró, kényelmes és elmegy 5 literrel az 1500 köbcenti ellenére, szóval csak ajánlani tudom. A konkurensek között ez a legjobb. A suzuki futóműve sokkal butább, a Honda irreálisan túlárazott, a Yamaha rusnya és nehéz mint a sár megspékelve egy elcseszett futóművel. Szóval kategóriában ez a legjobb választás annak ellenére hogy 98-ig csak 4 gangos volt a blokk. Nekem elég a 4 sebesség, rendesen reccsenősen vette az 1-2-t. Eladásnál a sok észkombáj vevőjelölt fejébe nem fért bele hogy ennek a 4. és az újabb 5. fokozata azonos, tehát a négygangos nem lassabb, csak alatta lévő tartomány kevesebb felé van osztva. Oké, körforgalom emiatt csak 1-ben volt járható, de megszokás kérdése. Cserébe jó hosszúak a fokozatok, míg az említett konkurensekkel váltasz, addig ez még bőven húz és ott lehet hagyni őket a fenébe. 65 lóerő és 112Nm-hez a 4 gang bőven elég, húz a pincéből is és nem kell állandóan a váltókart taposni. Ez egy jó motor, az újabbak még finomabbak és jobbak, 2001-től meg már injektoros. A következő olyan lesz :-)

Hibalista

- Szivatóbowden

Ide hordtam szervizbe

Saját magam

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1996
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 32000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? KDX250SR Következő motorja? KDX250R
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.