Bálint zöld ZX9-ese.
Szöveges ítélet
2003 decemberben vettem egy vadi új zöld 2002 es ZX9-es Kawasakit. Ugyan 2004 ben már kijött a ZX10 de ez akkor egy bevált konstrukció volt és ráadásul több mint 1 millióval olcsóbb.( ...raktáron visszamaradt). Eddig 55000 kilómétert mentem vele és le a kalappal mert eddig soha nem hagyott ott sehol. Persze az ember gondolkodik újabb motoron de az sem tud annyival többet (amit használsz is) mint amennyivel drágább. Apró kis kellemetlenség hogy még 1 nyomorult lámpa se világít ha elfogy a benzin de már megszoktam hogy 200 kilóméterenként tankolok. A kuplungbowden belelóg a képbe mikor a műszerfalat bámulod de szerencsére el lehet vezetni máshol is. Kivagyok azoktól akik azt hirdetik hogy a Kawasaki megbízhatatlan. Minden más nagyon szuper rajta és még évekig használni is fogom ha minden jól megy ;).
Hibalista
- A kopó alkatrészeken kívül semmi nem romlott el rajta. Talán igy 55 ezer kilóméter után kicserélem a szelepfedéltömítést mert az nincs a toppon de ez gyáriban volt 5 ezer forint.
Ide hordtam szervizbe
Hosuba Garázs, de csak szelepállításra meg szinkronizálásra mert minden mást magam csináltam rajta.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 55000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |