A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » 1400GTR (1352 cm3)

1400GTR (1352 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az utak két kerekű királya

Szöveges ítélet

Kacifántos úton érkeztem meg az 1400 GTR.hez! Eredetileg FJR-t szerettem volna, de nem volt rá pénzem, így vettem egy Fazert. Azt is imádtam, aztán egy szerviz alkalmával megláttam a nagy "Ő"-t, egy fekete, méltóságteljes Kawasaki 1400 GTR! Szerelem első látásra. Arról lecsúszva tulajdonomba került végül egy csodaszép, igazi "kawazöld" 1400 GTR. Bármerre járok, megfordulnak utána az emberek! Kicsit féltem a méreteitől, hisz nem kicsi, de a nyeregben ülve kezesbárány! Remek futómű, bár a jó magyar utakon néha kicsit túl feszesnek érzem. Talán a túraplexinek is köszönhető, de olyan szélvédelme van, hogy szakadó esőben csupán a két vállamon volt egy-egy kisebb tenyérnyi nedves folt, sőt, a sisakomról a combomra csöpögött az esővíz. Az utasomnak is csak a szembe forgalom okozta vízfelverődés miatt volt vizes a cipője! A két gyári doboz tökéletes teret biztosít egy hosszú hétvégés túrához. Ausztriában dolgozom, nyáron gyakran motorral megyek Magyarországról és kényelmesen el tudom benne pakolni az egy heti cuccomat, a tankon pedig a kesztyűtartó remekül elnyeli a szükséges apró kütyüket (mobil, lakáskulcs, forgalmi, stb). Jó dolognak tartom, hogy szerszám nélkül állítható a futómű, hogy minkét oldalon egymástól függetlenül állíthatóm a fényszóró magasságát. Sok hasznos információt közöl a fedélzeti számítógép, bár számomra sok felesleges is van. Írja pl a guminyomást, a pillanatnyi fogyasztást, átlagfogyasztást, megtehető km számát és az akkumulátor pillanatnyi töltését. Fogyasztása rendkívül baráti, persze erős összefüggésben van a tempóval! Szabályosan közlekedve simán beéri 5 literrel, ha viszont húzzuk neki, elfogadja a 11-12 litert is, de mint minden motoros számára egyértelmű, a fogyasztás csak sokadlagos! Isteni dolog a gardán hajtás. Hangtalanul, észrevétlenül teszi a dolgát, nem kell lánckenő! Az üzemanyagtank mérete nem túl kicsi, de nem is túl nagy (22 liter). Az utakon hatalmas tekintélye van, ahogy meglátnak a visszapillantóban, nem akar egy autós sem emberkedni, szépen elengednek még városi forgalomban is! Apropó városi forgalom... nem oda való, nem is oda találták ki! Ez a jármű a hosszú túrák koronázatlan királya!
Összegezve: Ez egy hatalmas tekintélyparancsoló kezesbárány!

Hibalista

- Még nem volt meghibásodás!

Ide hordtam szervizbe

Red Baron Pécs

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? FZS 1000S Következő motorja? Új GTR 1400, vagy BMW K1600GT
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.