Az igazi útitárs
Szöveges ítélet
Bejártam vele olaszt és svájcot + Mo :), jól bírta, egyszer sem hagyott cserben, csak akitől megvettem nem foglakozott vele, de apránként szépen jó kondicióba hoztam és meg is hálálta. Hobbiként és túrázásra használtam, a földutakat nem ajánlom nem oda tervezték a japán mérnökök :)
Téli állás után nehezen indul be, deaztán még az ötödik utcában is hallják, hogy itt vmi veszedelmes állat lakozik :)))
130-160 között van az utazója, arra a kérdésre : " hogy mennyit tud?" azt szoktam válaszolni, hogy 200-at tudok én, de a gép vmivel többet, azonban 180 felett már csak autópályát javaslok, ez nem heje-hajabusa.
Aki nem szereti a hiteleket és nincs 1,5 millája egy gépre annak bizton ajánlom, ha vki karbantartja akkor örökéletű, hiába a Z750 motorblokk az Z750 motorblokk..
Hibalista
- vezérműlánccsere 70e / nem kellett volna csak átbasztak /,
- benzincsap 5e , ezenkivül a szokásos gumi-,olaj-,akkucsere, karburátor szinkron.
Ide hordtam szervizbe
Pécs Enduró Motorosbolt - drága,lassú és palira veszik az embert, ne vigyetek ide semmit, ha jót akartok, inkább beszéljetek a szerelőkkel maszekba..
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Bp, Kawasaki Hungária Kft - Üllői út, kicsit drágák, de korrektek!
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 42000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |