A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Er-5 2001 (498)

Er-5 2001 (498) 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Az én cseppet sem hibátlan szerelmem

Szöveges ítélet

Imádom ezt a kis játékszert, rengeteget használom és nagyon élvezem. Most mégis inkább a hibáiról írnék.

Kényelmesebb lenne a kormány, ha pár centivel szélesebb lenne. (Ez persze az autók közötti lavírozást megnehezítené.) A tükrökben is jobban lehetne látni. Így azok felét saját vállaim takarják el. (Nem azért, mert szarul vannak beállítva, hanem mert szeretnék egy picit a motor mögé is látni.)

A markolat olyan vékony, hogy kesztyű nélkül hosszútávon begörcsöl a tenyerem. A markolaton a gumik nagyon jól tapadnak, de fognak is.

A duda elég szar helyen van. Néha, mikor veszem vissza a hüvelykujjam az indexről, beleakad, és megszólal. Vagy ha a tanktáskát egy cm-rel előrébb teszem, mint kellene, megállok, elfordítom a kormányt balra, hogy le tudjam zárni, a táska sarka pont a dudát nyomja. Ilyenkor a szívroham kerülget.

Ha nem viszem el 3-4 ezer km-enként centíroztatni az első kereket (márpedig nem viszem), az ráz. Ha fogom a kormányt, nem vészes, de elengedni egy pillanatra se lehet. (A gyárilag is rátett típust, márkát és méretet használom.)

Harmadik szülinapjáig még van több, mint egy hónap, és ebből az első két évet garázsban töltötte, de már itt-ott rozsdásodik. A legszarabb a hátsó villa, ahonnan már több négyzetcentiméternyi felületről levált a festék.

A tankról a bőrgatyám szép lassan ledörzsöli az össze festéket.

Ha elkap egy alapos eső, vagy rendesen lecsutakolom, az önindító gomb megnyomására nem mindig kezdi el tekerni a motort. Gondolom a kapcsoló beázik, oxidálódik...

2007.08.01 Még pár száz km hiányzik az ötvenezerhez. Újabban a duda hol szól, hol nem. Az eredeti lánc van még rajta, a futása már nem túl egyenletes, lassan megérik a cserére, bár lehetne még hátrébb húzni a hátsó keréken. A féktárcsámon is elég mély barázdák éktelenkednek, de hatvanezer Ft-ot még nincs kedvem adni egy újért. Amúgy szépen megy. :)

Hibalista

- A műszerfalizzók rendszeresen kiégnek.
-
- A műszerfaltartó először fél éves korában tört el a rezgéstől, kb két hónapot vártam a cserére. Azóta már a második is eltört ugyanúgy, ugyanott. Ezt már meghegeszttettem. A harmadik törés kb. két hónap múlva következett be.
-
- A kilométerspirál tartó, amit az első sárvédőre próbáltak illeszteni, sosem maradt a helyén.
-
- A bal hátsó lengéscsillapítómból 40 ezernél kifolyt az olaj. (Egy új 48 ezer Ft, de akkor már cseréljem párban...)
-
- A bal első lengéscsillapító 42 ezernél kezdett szivárogni, ez könnyen javítható házilag is, mint kiderült. :)

Ide hordtam szervizbe

Érd
Szavu

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 49700
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.