A zöld lámpás
Szöveges ítélet
A motort 2011-ben vásároltam teljesen újonan, készletről visszamaradt darabként.
Az első lámpa és a fejidom alakja megosztja az összes ismerősömet, viszont a zöld színe az visz mindent, nagyon feldobja a motort.
Sokszor használom hoszabb túrákra, 2 személlyel, nagyon kényelmes, bár egy egész napos motorozás után (értsd. min. 8 óra) azért már érzi az ember a hátsó felét.
A motorja nyomatékos és nagyon jó a hangja, bár lehetne erősebb.
Könnyen motorozható, nagyon kezes, kanyarokat is szereti.
A műszerfal műanyagjai körül 40-70 km/h körül előjövő zörgés kimondottan idegesítő, szerencsére a műanyag idomok és a műszeregység közé ragasztott szivacsokkal ez könnyen orvosolható.
Az ülés alatti műanyag idomról letört az egyik rögzítőfül, meg kellett ragasztani, egyéb hibája nem volt.
Összességében szerintem egy nagyon jó motor mindennapokra, túrázásra, kényelmes és nagyon kezes, őrült száguldásra azonban nem ez a legjobb választás.
Hibalista
- Első helyzetjelző
- Ülés alatti műanyag bal oldalon rögzítőfül törés
Ide hordtam szervizbe
Kawasaki Ivanics Székesfehérvár
Jól dolgoznak és gyorsan, a szerelő srác nagyon érti a dolgát, motor típushibáját (zörgő hang a műszerfal körül) is megcsinálta kérés nélkül
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | Nexus 500 | Következő motorja? | R1200R |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |