A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Zzr 600 1990 (600)

Zzr 600 1990 (600) 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

A suszter cipője

Szöveges ítélet

Igazából nem 600-asról, hanem 500-asról van szó, csak hát ilyet nem lehetett találni az ítéletek között. A hengerűrtartalomtól eltekintve egyébként ugyanaz, mint a 600-as, külsőre is, motorra is (csak kisebb a furat).
Az enyém egy külsejét tekintve viszonylag megviselt darab, van rajta már jópár karcolás, sérülés is. Eredetileg egy motorszerelőé volt, sajnos itt is igaz a ”suszter cipője mindig lukas” mondás. Szegény motoron van jópár bosszantó hiba, amit korábban is orvosolhattak volna: a kilométeróra spirálja gyakran kiugrik a keréktől, a fordulatszámmérő néha egyszerűen nem működik, az alapjárat csak hosszas várakozás után esik vissza, és bizonyos fordulatszámnál egyszerűen nem lehet váltani.
Ezek persze nem a motor hibái, hiszen már 18 éves, a blokknak mégsincs semmi baja, egy csepp olaj sincs rajta, nem is eszi nagyon. A benzint már annál jobban szereti, városban kényelmesen benyeli a 7 litert százon, bár hallottam már olyanról is, akinél nem evett 5-nél többet.
A teljesítménye nem egetverő, 75 lóerő volt újkorában. Pörgetni kell, hogy menjen, 6 ezer felett azért már elég meggyőző.
Ugyanakkor nagyon kényelmes, nagydarab, testes motor, az embernek olyan érzése van, mintha egy tankhajót irányítana a kapitányi hídról. Nem egy filigrán darab, mégis kezes, jóindulatú, könnyű közlekedni vele még városban is.
A pakolhatósága jó, ha az ember fel tudja málházni, sokat segítenek ebben az oldalán lévő kis kampók, ahová be lehet akasztani a rögzítőpókokat. Amiért mégis kicsit lepontoztam, az az, hogy a kisebb holmikat (láncspray, lakat, szerszámkészlet) egyszerűen sehová nem lehet elrakni, csak egy kis tárolórekesz van az első idomban, ez azonban max. az aprópénznek elég.
A hibák miatt, amik csak később derültek ki, nem érte meg a pénzét. Aki azonban megkímélt darabot talál, ne hagyja ki, akár első motornak is jó lehet, de a megfontolt haladóknak sem okoz csalódást.

Hibalista

- Első teleszkóp, kilométeróra-spirál, fordulatszámmérő, léptetővilla

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1990
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 41000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 1500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.