A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Z 1000 2003 (953)

Z 1000 2003 (953) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A sunyi

Szöveges ítélet

A naked bike-ok között szerintem az egyik legjobb, ha nem a legjobb motor. A legnagyobb előnye, hogy nagyon durván megy, a sportmotorok jó részével is simán felveszi a versenyt, plusz a megjelenése is teljesen brutális, bár kissé megosztja a népeket. Hosszabb utak is gond nélkül abszolválhatók vele, 130-as tempóig felenegyesedett pozitúrában is - hasonlóan a böhöm nagy túragépekhez - vidáman vezethető. A 6000 ford. körül fellépő, sokat emlegetett vibráció tényleg zavaró, leginkább azért, mert a tükröket használhatatlanná teszi, plusz zsibbasztja a kezem. A szélvédelme csapnivaló: a csökevényes idom csak arra jó, hogy az ember képébe terelje a szelet. (194 cm magas vagyok...)A digitális óra olvasásával szerintem nincs gond, más kérdés, hogy nekem nem tetszik igazán: ez egyébként szerintem az egyetlen dolog, ami az utódján jobb lett.
Ha már az utódnál járunk: Mo-n viszonylag kevés első szériás Z 1000 van, így az elvivendő csajok száma is relatíve magas. Az utasülés kakasülős, ami azért rossz, mert a félni hajlamos utasok is látják az órát, plusz okvetlenül belém kell kapaszkodniuk, hogy hanyatt ne essenek. Csomagokat lehet vinni, de módjával, ráadásul nagyon felpakolva elég hülyén is néz ki a gép.
Ahogy megy: négyezerig teljesen kultúrált, hétezerig már keményebb, afölött pedig vadállat, alig lehet megfogni. De pont ez a sunyi mentalitás az, ami miatt szerintem minden tulajnak folyamatosan fülig ér rajta a szája. Emberi léptékkel kb. 200-ig vezethető, afölött a menetszél miatt leginkább azért küzd az ember, hogy valahogy megtartsa a motort. A hangja gyárilag is elég jó, a kilométerek előrehaladtával kicsit érlelődött is. Zsugori srácoknak ugyanakkor ellenjavallt: a 190-es gumi, a majd 8 literes fogyasztás meg a súlyadó kicsit megemelik a fenntartási költségeit. Mokány emberkéknek sem ajánlanám: a súlya kanyarokban a valósnál is nagyobbnak érződik, erősen tartani kell a kicsikét.
Megbízhatóság: igazán egyszer hozta rám a szívbajt, egy városi kanyargás közben (80 fokos víznél, minden ok nélkül) engedni kezdte a tank alatt a vizet. Persze egyből a legdurvább forgatókönyvek kerengtek a fejemben (hengerfej, öntvényrepedés, stb). Később szerencsére kiderült, hogy csak az egyik gumicső tömítése szállt el, így a hibából következő kiadásaim kétharmadát a tréleres ember honoráriuma adta. Ezen kívül eddig az első teló szimmeringjeit kellett cserélni.
Összefoglalva piszkosul büszke vagyok erre a gépre, és nagyon-nagyon szeretem, egy igazi brutál állat Kawasaki.

Hibalista

- - Rendszám leesett, szerencsére utánam hozták
- - Hűtőfolyadék-folyás gumicső-illesztésnél
- - Első teló szimmerring

Ide hordtam szervizbe

Naked Motors, Üllői út

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Papp Motors, Kecskemét

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.