A régi bevált technika :)
Szöveges ítélet
1 éve van nálam a motor,4000 km-t mentem vele,esőben,40 fokba,hosszabb rövidebb túrákon,és városi forgalomba.
Nagyon kezes,kezelhető,ha normálisan használjuk.
Ha megtépjük a szarvát menni is tud,alattam ment 220-at,pedig nem vagyok épp egy pehelysúlyú.
A fogyasztása elég ingadozó,városban 7,5,kívül 5,5-6,5 lityit hamikázik.
Az egyedüli hátránya az,hogy a hátsó abroncs egy kicsit alul lett méretezve(130/80-R16),és hát igen könnyen megkapar aszfalton,ez elég ijesztős,ha az ember nem számít rá,egy hirtelen gázadásnál :)
A blokkja igen jól sikerült széria,bár ez meglátszik a gyártás évein is.
Nagyon nyomatékos,6-ik sebességben már 2500-as fordulattól lehet használni,nem rángat,és nem torpan meg,hanem egyből húz.Egy kicsit szokatlan a motorblokk hangja,hát olyan kawásan zörgős,de ettől nem kell megijedni,semmi baja,amint üzemi hőfokra melegszik,már el is múlik.
Szóval ha valaki egy igazán megbízható túrasport motort akar venni,nyugodtan választhatja,nem fog csalódni benne.
Hibalista
- Hát sokmindent nem tudok ide írni,mivel semmi hibálya nem volt még a jelzett kilóméterek alatt
Ide hordtam szervizbe
Hát ha bedöglik csak a Yamaha Top Tata fogja javítani..
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 13000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (0) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | GPZ 600 R | Következő motorja? | Xciting 500 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |