A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Er-6n 2006 (649)

Er-6n 2006 (649) 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

A néha hisztis Er-Nőm

Szöveges ítélet

Mikor új motort kerestem, az első szempont a strapabírás és a relatíve kevés fogyasztás volt. Így esett a választás az ER-6N-re. Használtan vettem ~15e km-el. Vásárlás után kapott plexit és dobozt is.

Jelenleg is mindennapi használatban van.
Napi 100km a normája, fele BP fele országút. Így teljesít általában 4.5 liter alatt (nyáron 4.2, télen 4.6 is van). Ha kell hidegben vagy éppen esőben is mennie kell. Én nem vagyok az a pörgetős típus, általában 3 és 5e közötti fordulaton használom (természetesen ez sebesség függvénye is). Fogyasztási rekordot eddig érdekes módon a Márta-Bükk túráinkkor mértem (~3.8 literes fogyasztás, eddig 2*).

Voltunk már pár hosszabb túrán is (1.5-2ekm/3-5 nap), nem volt vele probléma a hegyi utakon sem, pedig nem egy 70kg-os ember vagyok (100+ :)

Egyszer kellett kb. 1.5 km-t tolnom a szervizig (szerencsémre). Megálltam egy zebránál, majd az Er-Nőkém is megállt. Mint kiderült a benzinpumpa ennyit bírt (valószínűleg elkopott a szénkefe a villanymotorban).

Amikor megvettem, frissen volt rajta gumi cserélve ContiRoad Attack2-re. Sokat nem vártam tőle, de végül is kibírta a műszaki vizsgáig a bele tett 25e km-el együtt. Most Bridgestone BT023-al használom. Kanyaroknál jobb a tapadása, de fékezéskor a Conti mintha jobb lett volna (vagy azóta olajosabbak az utak amerre naponta járok).

A listában nem tüntettem fel a 6e-ként szokásosat: olaj, szűrő (én nem húzom 12e-ig a cseréjét).

Egy hibájára eddig nem tudtam rájönni. Amikor kicsit hidegebb van (értsd 10 fok vagy alatta) akkor hajlamos menet közben az FI lámpa kigyulladni, de semmi egyéb változást nem érzékelni a motoron. Fórumokat olvasgattam a témában, de nem ér annyit a megoldás...

Elfogadtam, Nőből van, így hisztis néha... :)

update (2014.08.19): Még egy hiba előjött. Valami elszabadult a kipufogó dobban, így most ciripel. De még marad amíg teljesítmény problémát nem okoz, a hangot pedig meg kell szokni :)

Hibalista

- lánc szett - benzin szivattyú - zavaró: FI lámpa - gyertyák - fékbetétek

Ide hordtam szervizbe

Bódi Gábor, Monor

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 15000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 34000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? People 150 Következő motorja? M09
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.