A nagy és ritka Zizi
Szöveges ítélet
Erős (152 LE), nagyon nyomatékos (124 Nm) motor. A futóműve nagyon jó, az utak egyenetlenségét jól tolerálja, 5 fokozatú gázteleszkópjával egészen biztosan személyre tudja szabni mindenki a hátsó futómű feszességét. A fogyasztása döbbenetesen jó, az is igaz, hogy az eddig megtett 3000 kilométeren nem játszottam Ghost Ridert, mert attól sokkal jobban tisztelem a gépet és féltem az egészségi állapotomat... :-) Szóval nekem eddig 4,98 liter és 6 liter között evett a gép, minden egyes tankolásnál mérem (mértem). Általában 120-160 km/h tempóban közlekedem vele, s egyszer-egyszer már meghúzgáltam a szarvát, 260-ig már mertem húzni neki, de inkább az volt a félelmetes ebben a sebességben, hogy érződött, még mindig rettenetes erőtartalék várakozik bevetésre... No, de azt majd egy kicsit később aknázom ki, ha már teljesen összecimboráltunk a Zizivel... :-) Eléggé ritka, így aztán a motorok után érdeklődők biztos, hogy egy-két kérdést feltesznek a géppel kapcsolatban. A lámpái fantasztikusak, mind a tompítottja, mind pedig a fényszórói jobbak a középkategóriás autókénál. Szóval "prémium" világítással van megáldva a gépezet.
Hibalista
- Első-hátsó fékbetétek cseréje, mert nálam jött ki látványosan a nem éppen 100%-os voltuk. Olajcsere, karbiszinkron beállítása közvetlenül a vásárlás után.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 50000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | Ez megmarad még sokáig. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.4/10) |