A második SUPERBIKE-om
Szöveges ítélet
Az első SUPERBIKEom után vettem (ZXR 750 H1 ´89). A névegyezés ellenére a két motor teljesen más. Fordított teló,320-as féktárcsák,új váz,új idomok,új 121 lovas blokk (a ´92-es ZXR 750 R-é),és eltűntek az ál ram-air "porszívócsövei",helyettük valódi féloldali Ram-air került rá.
Megvásárlása után sikerült szereznem hozzá egy Skorpion rendszert (ma Akrapovic-nak hívják),és indult az ámokfutás. Óra szerint 270-es vég,és a 240-ig igen dinamikus blokk az előnye. Hátránya,hogy alacsony fordulaton halott,6000-ig használhatatlan,két személlyel,csomaggal,már idegesítő módon. Ez a motorkarakterisztika rákényszerít,hogy állandóan űzzed,viszont így állandóan száguldassz,egyszerűen nem tud,nem szeret lassan menni. Szerencsére a technika bírja,az állandó gyilkolás ellenére sem volt vele semmi baj. Ezzel már nagyon jókat lehetett csapatni a Mátrában,nem csak egyenesen hajlandó menni,de az egyenesfutása ennek is tökéletes,még végseb körül is.Megjelenése se ilyen,se olyan,klasszikusnak fiatal,sportmotornak öreg. Azért jókat motoztam Vele,de nem ez amire a legszivesebben gondolok vissza,mert egy kicsit semmilyenre sikerült,és egy motornak legyen karaktere. Erre is igaz,mint az összes öreg sportgépre,hogy nagyon kevés a korrekt állapotú,a legtöbben egy széthajtott,összekókányolt ganét akarnak eladni. Tanács:alkudni,alkudni,alkudni.
Hibalista
- Semmi.
Ide hordtam szervizbe
Szabó Jószef Kengyel
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 38000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 17000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |