A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Er-5 2001 (498)

Er-5 2001 (498) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A legjobb az 500-as kategóriában!

Szöveges ítélet

Nos 2009-ben 6-év MZ-zés után fordult meg a fejemben hogy kellene valami picit "határozottabb" gép. Aki régebb óta motorozik az tudhatja hogy nem ajánlatos egyből egy bitang erős gépre átülni,ezért is gondoltam hogy nekem egy 500 ccm-es utcai motor elég is lenne. Nézegettem a neten az árakat,közbe volt alkalmam kipróbálni egy GS 500-at,de az első percben rájöttem hogy ez nem az Én motorom. Aztán egy hirdetésben rátaláltam az ER-5 re. Nem is volt messze a lakhelyemtől így elmentem megnézni. Már az első ránézéskor tudtam hogy ez lesz az Én motorom. Kipróbáltam és azt mondtam tökéletes. Nem bántam meg hogy megvettem,motorját a GPZ 500-ból kapta,így elég kiforrott konstrukcióról beszélünk. Bátran ki lehet mondani hogy egy igénytelen,100% üzembiztos motorról van szó. Fogyasztása két személlyel,110 es utazóval sem ment 5,5 liter fölé. Idővel kapott túraplexit,sportkipufogót amitől burtál jó hangja lett,felnicsíkot,nyeregtáskát stb. Hűségesen szolgált ahogy azt el is vártam tőle. Rosszat talán egyetlen egy dolgot tudok mondani róla,de lehet csak Én vártam túl sokat tőle,az pedig a futóműve. Tempósabb hegyi motorozáskor hajlamos volt az eleje picit beszitálni valamiért,de mint kiderítettem mindegyik ilyen! Na de hát nem egy sportmotorról beszélünk ezt el kellett fogadnom hogy ennyire képes és kész. És végezetül hogy miért adtam el? Mert kicsi lett ő is. Egy Suzuki GSXF 750-re cseréltem,ami egy picit komolyabb gép ettől is. Összességében csak ajánlani tudom a típust,mint technikailag,mint optikailag szerintem a legszebb az 500 ccm es kategóriában. A GS 500 egy "fapad"-hozzá képest, a Honda CB 500 pedig drága és annyival az sem jobb sőt.....!

Hibalista

- Műszerfalvilágítás többször is,de picit nagyobb izzó cserével orvosolható. Ezen kívül semmi.

Ide hordtam szervizbe

Jómagam és egy ismerősöm szervizeltük,de a kötelezőkön kívül semmit nem kellett csinálni rajta.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 6400
Megbízhatóság (10) Vezetett km 22600
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? ETZ 250 Következő motorja? GSX 750 F
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.