A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Gpz 500 1994 (500)

Gpz 500 1994 (500) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A legjobb 500 as :)

Szöveges ítélet

Mielött megvettem annyit tudtam, hogy 5oo as gépet veszek, szóba jöhetett gs 5oo, cb 5oo es a gpz 5oo.
Szerencsére volt alkalmam kipróbálni mindhárom tipust. Mindent összevetve a gpz felelt meg legjobban.
Egészen jó a szélvédelme, 3 tárcsafék, vizhűtés és a legnagyobb motorteljesitmény mindhárom közül. A cb 5oo kis sebességnél kényelmesebb üléspoziciot biztosit de nagyobb tempónál jobb a gpz sporttúrás üléspoziciója.
Sikerült találni egyet németországban 42oo kilométerrel de az volt a bibi hogy evek óta állt és a tulaj nem tudja beinditani. Zsákbamacska volt de megvettem és nagyon jol jartam vele, atszervizeltem, vettem bele új akkut ami kesöbb nem is kellett mert a regit 1x kellett feltölteni... és lett egy szinte uj motorom.
A szélvédelme 16o ig jo (175 cm a magasságom), az ülés lehetne szélesebb de meghszokható. A rugózása egészen kényelmes. Nagyon jó túramotor, nem okoz neki gondot a 16o as autópálya tempó sem, valójában a 18o sem csak az oldalszelekre érzékenyebb ennél a sebességnél.
Egyáltalán nincs zavaró vibraciója, 3ooo fordulat felett kisimul, volt már szerncsém vibrálosabb 4 hengereshez...
A motor megbizhatoságárol annyit hogy 1986 tol 2oo1 ig gyártották, és nincs ismert tipushibája.
Nekem az volt a legnagyobb gondom vele hogy mindenkinek nagyobb motorja volt és gondot okozott lépést tartani velük. Amikor egyedül mentem teljesen meg voltam elégedve az összes menettulajdonságával, a vilagból is ki lehet motorozni vele.
Józan ésszel teljesen elegendő a motorozáshoz.
Imádtam! Ajánlani tudom mindenkinek.

Hibalista

- Gyertyasapka.
- Kb 7ooo kilóméterenként szükséges volt a fúvokákat kitisztitani a karburátorokban (szerbiában használtam úgyhogy a rossz benzin számlajára irom). Ha kis fordulaton enyhén rángat, ingadozik az alapjárat akkor el van dugulva a kis fúvóka.

Ide hordtam szervizbe

Szerelő vagyok. Egyébként könnyen szerlhető otthon.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1996
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 4200
Megbízhatóság (10) Vezetett km 13300
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.