A legenda részese.
Szöveges ítélet
A GÉP 18 évesen került hozzàm. Angol motor volt jo ideje pihenhetett valahol mert kb 32 e km volt benne es az első gumi 2005 -ös a hatsó meg 2008 as talán es nem mostanában lettek felszerelve hogy valaki eladás elött a gumin spórolt volna. Szóval ilyen rég óta nem mentek vele a km. Is igen kedvező volt benne. Nos sokat olvastam elötte es agyaltam mi lenne legjobb opció egy igazàn ütős es elérhető árú motorra.
Annó az A1 típus volt az amit a Hayabusa ellen hoztak létre.
Ez a kategória mar nem létezik nem gyartják már úgyhogy egy darabka történelmet tartasz a kezedben. Ez MÉG az igazi vad széria a brutális erővel. Ilyen motort csak akkor vegyél ha már egy csomó motorkezelési tapasztalatod van mert ez a motor úgy megy 200-at hogy eszre sem veszed. Azt hiszed hogy 120 aztan már 200 mert stabil mint állat és szeli a levegőt nem is pörög halálra 2 kilónál.sem. Mindegy hogy hányadikban vagy megindul mint a disznó. A gázt nem.illik rángatni mert a hátsó keték ugyanezt adja vissza. De ezt ugysem azért vetted hogy 90 et menj vele
Hibalista
- Az A1 széria egy ventillatoros es a hűtőventillátor beleért a hűtőbe és kidörzsölte kilyukadt. Szerencsére időben el lett kapva így nem.lett baj. Kicseréltem egy fiatalabb típusra azt tudtam beszerezni. Kis átalakítással bement a helyére. A hűtő elé viszont tettem egy perforált lemezt kőfogónak mert amit az elsőkerék fel tud dobni a hűtőre az mindegyik nagyobb kő potenciális veszélyt jelent a kilyukadás mellett.
Ide hordtam szervizbe
Nem volt.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 32000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (0) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | zzr 600 | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.2/10) |