A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki

GPZ 1100 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A legalizált szerető

Szöveges ítélet

Egy barátom mondta: A legnagyobbat kell megvenni! A kicsit úgyis hamar kinövöd.
Erre alapozva kerestem egy ár/érték arányban reális gépet. Nem városba! Arra ott a robogó, a városba az való, tillárom haj!
Alap szempont volt, hogy ne a klasszikus hasalós, derékfájdító masina legyen. És persze vízhűtés.
Természetesen ismerőseim körében lévő összes motort kipróbáltam. Legyen alap a választáshoz. Csak Kawasaki nem volt. Aztán ahogy a mesében: meglátni - gyönyörű gyári fényezés, kicsit karcos kipufogó, de a fényezés hibátlan, kipróbálni - még dadogó motorral is mint a mozdony, megszeretni és megvenni.
Gyertya csere, trafó csere.
Kopó alkatrészeket cserélni kellett, fékek, lánc szett.
Minden évben kötelező szervíz.
Rossz tulajdonsága nincs. Erős, nyomatékos, nagyon kényelmes, még a hátsó ülés is. Teljes értékű, nem csupán egy kényszer megoldás.
A fogyasztása 5-12 liter között, ahogy húzod. Nem vagyok versenyző (van két gyerekem), de "állítólag" 250-et könnyen kiviszi. Persze én ezt nem tudhatom. A fokozatok határozottan, szépen járnak. Hatodikban még 50-nel is lehet menni, nem kell állandóan kapcsolgatni. Szélvédelme kiválló, alacsony sebességnél észrevenni, hogy a fejedet tartani kell, de ez nem hátrány(!). 120-140-es tempónál ideális, ott tökéletesen megtámaszt a menetszél.
Törődést persze igényel, szereti ha megfelelően be van melegítve indulás előtt.
Tulajdon képpen soha nem fogom eladni. A motorja elnyűhetetlen (persze biztosan tönkre lehet tenni, de ahhoz szándékosság és primitívség kell) , fékek kiválóan dolgoznak, súlypontja hibátlan, formája időt álló, technikailag tökéletesen tudja azt, amire szüksége van egy átlagos felhasználónak. És egyszerű, mint a faék.
Közúton, szabályosan közlekedve lehetetlen kihasználni a benne lévő lehetőségeket.
Tulajdonképpen érkezése óta része lett az életünknek, még a feleségem is elfogadta.
A képen nem az én motorom van, de tulajdonképpen teljesen így néz ki. Keressetek rá a gyári fotókra, hát olyan. És kék.

Hibalista

- gyújtó trafó

Ide hordtam szervizbe

Motorrad - Kispest

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

undefined

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1995
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 76000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 86000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.