A lángoló, megbocsátó szerető
Szöveges ítélet
Hát nehéz mesélni róla. Nem motor volt, hanem szerelem. Gyönyörű, formás, türelmes és megbocsátó. Jó, AZT nem csináltam vele, de hiányzott. :-)
Félretéve a tréfát, imádni való motor. Az egyzerű, de nyomatékos motor mindenhonnan megy, nem eszik, a futóműve bolondbiztos, fékek remekül adagolhatóak, erőteljes nyomásponttal, a váltó (Kawasakihoz méltóan) zajos, mint egy kalacsnyikov, de köztudott, hogy azok még így is örökké lőnek.
Az üléspozíció kényelmes, de szerelem ide-oda, még nem túrakategória. Kb. 200 Km volt megtehető kínok nélkül, főleg, hogy szélvédelem nincs. Amit nem szerettem, az a viszonylag rövid végáttétel (120 km/h-5800-as fordulat), de sosem vett rá a lélek nagyobb hátsó fogaskerékre, mert sajnáltam volna, ha le kell mondanom a rugalmasságáról (2500-tól bármelyikben ment, 7000 körül jött a seggberugás kb 10000-ig).
Egyszóval nehéz róla írnom, máig szeretem, bár már nem az enyém. Ami megnyugtat, hogy jelenlegi tulajdonosa egy idősebb úr, is mi lehet szebb az időskori fellángolásnál.
Péter
Hibalista
- Nálam semmi.
Ide hordtam szervizbe
Még a hőskorban a Kawasaki Zsemberyhez. Hát....
Értékelése: 4
Másik szerelő értékelése
Egy nagyhasú osztrák pacák, nem messze a határtól.
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 16000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |