A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Klr 250 1991 (249)

Klr 250 1991 (249) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A kis nagy vadállat

Szöveges ítélet

Mult nyáron sikerült lecserélnem a robogómat miután abbahagytam a futárkodást és több időm maradt túrázni a barátaimmal. Szülői segítséggel sikerül megvennem 400e ft-ért tökéletes állapotban 9300 mérfölddel, amikor megláttam azonnal beleszerettem. A moci nagyon kezes könnyen irányítható tökéletes városi közlekedésre. Kétszeméllyel is akár pillanatok alatt fennvan 100-on, már amennyire egy 250es négyütemű fennlehet. Ezen persze nagyon sokat dob a nyitott rendszer ami plusz teljesítményt ad, és nem mellékes az sem hogy az autósok is meghallják ha jössz (szerintem tökéletes tömegoszlató fegyver a hangja amit néhány nagyobb egyhengeres is megirigyelhet:D) fogyasztását sem dobja meg tulzottan hiszen én városban nyélgázon kétszeméllyel 4.5-nél többet nem bírtam kihozni belőle. Túrán egydül simán 4 alatt van kényelmes 90-100as utazónál. Pakolhatósáról annyit hogy egy hétvégés cuccom elfér a dobozban meg ha esetleg kell akkor egy táskába+egy sátor, hálózsák. Terepképességei szerintem kiválóak a kategóriájában, én egy ismerősömmel jártam terepezni akinek egy KLX250R volt és nemnagyon tudott otthagyni vele amikor "csapattunk" velük pedig azért én nehezebb és tapasztalatlanabb is vagyok mint ő. Futóműve tökéletes mind terepre mind utcára erről a hátsó többfokozatban állítható kayaba teló, elől pedig egy szintén kayaba de levegős teló gondoskodik. Kisseb-közepesebb ugratásoknál sem koppant össze alattam. Siratófalaktól sem riad vissza a gépezet. Karbantartása kimerült nálam a kopó alkatrészek cseréjében az olajcserében amit 4000 mérföldenként cserélem, a szelephézag állításban amit minden olajcserénél ellenörzök és ha kell beállítok, 8000 mérföldenként gyertyacsere. Ha ezeket mind elvégzed akkor ez a moci kimegy a világból veled. Ezidő alatt is a tulajdonomban van és beleraktam 5400 mérföldet de nem szeretnék tőle egyhamar megválni, mindenkinek tudom ajánlani aki kezdő motort keres legyen akár városi használatra akár terepre, ez a motor egy vérbeli 250-es dual-sport gép!!!

Hibalista

- Karburátor eldugult: 12000ft a takarítás
- Kopó alkatrészek: Lánc:18000ft
- Lánckerék: első 3500ft hátsó 7000ft
- Fékbetét: 6000ft
- Féktárcsa: 14100ft
- Légszűrő:1600ft
- Gyujtógyertya:1250ft
- A láncszett és féktárcsa az alsókategóriás árak!
- Az alkatrészeket kb 3 napon belül beszereztem!

Ide hordtam szervizbe

Kawaszati, aki hamar orvosolta a karburátorproblémám, és ha jó szerelőt keresel pesten akkor vidd hozzá a mocidat nem fogod megbánni!

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Én cseréltem a kopó alkatrészeket, olajat

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1992
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 9300
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5400
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.