A kek tehen
Szöveges ítélet
Egy hasznalt tesztben, a gyartas leallitasa utan evekkel (2010-ben) ezt irta rola egy angol lap a hasznaltmotor teszt cikkben:
"Comfy, ultra-reliable, cheap and 170mph fast. All the inside information on the cruelly underrated and too often overlooked Kawasaki ZX-9R"
Magyarul:
"Kényelmes, rendkívül megbízható, olcsó és 170 mph (280 kmh) sebessegu. Az osszes tapasztalat a kegyetlenül alulértékelt, és túl gyakran figyelmen kívül hagyott Kawasaki zx9r-rol"
Nem csak en erzem akkor igy.
Imadtam.
Nagy kek tehen volt, teletankolva 208 kg. A tehen nevet inkabb a jamborsagaval erdemelte ki. CB500 utan a kezdeti idokben elvitt magaval az elso nehany szaz kilometeren motorozni. En csak ott voltam de kozom nem volt sok a dologhoz. :)
Aztan osszecsiszolodtunk. Nagy megbizhato jambor tehen.
Nem volt hibatlan:
-Oreg Kawa betegseg, a felnikrol hamlott a festek
-Az elso Tokico 6 dugattyus feknyergek jol karbantartva is maximum kozepesek voltak, de legalabb a port/koszt nem birtak ugyhogy akar 1000 km alatt eltomodtek annyira hogy csak hatso feked maradt. Nekem a 12 fekdugattyubol 3 volt mukodokepes amikor szetkaptuk...
-A valtoja kenyes volt. Az olajra, akar hiszed akar nem. :) Nekem a Silkolene Comp4 valt be, azzal nem volt gondja, minden massal ott talaltam urest ahol nem kellett volna, recsegett ropogott neha. Comp4-el mint kes a vajat.
-Gyari hibas volt az oldalsztender geometriaja. Nem tudom maskepp megfogalmazni, 3 pont helyzetben instabil volt. 3-szor borult fel allohelyben. A legdurvabb: letamasztom, ketyeg alapjaraton, hatrebb lepek 2 lepest, figyelem vagy 5 mp-ig, nincs semmi baj, all a laban. Elfordulok becsukni a kertkaput es bang... fekszik az oldalan es folyik belole az olaj.
Elonyei:
-Minden mas.
-Elpusztithatatlan motor ha karbantartottad. Erdekes hangok jottek ki belole de ment mint a parancsolat(nyers kawa hang, nekem csak zene volt). Olajat nem evett, benzint is alig.
-Apropo benzin, 8 liternel tobbet nem tudtam vele megetetni. Pedig uttoro becsulet szavamra akartam... Egysze poenbol 4.8 stabil 120km/h-val palyan. Ki kellett azt is probalni.
-Nagy kesztyutarto, 2 sisakzar, kihajthato csomagtarto kampok... pedig sportmotor, nem tura hivatalosan.
-Az airbox nagyon szexin tudott szurcsogni. :D Kulonosen sportkipufogoval, motorfekkel 4-3 fordulat kozott lassulva. A varakozo utasok tagranyilt szemekkel neztek fel az okostelefonokbol a buszmegalloban, 10-bol 10-en egyszerre. :)
-A motorja. Az mar kolteszet, nem is tudom megirni. 9k-nal a nyomatekgorbe csucsan meg ugy hatbavagott hogy majdnem lerepultem az ulesbol.
-Nagyon semleges megbocsato viselkedes.
-Jo szelvedelem, a szelvedo mai szemmel pingpongasztal meretunek tunik.
-Idotallo formaterv, kortalan szepseg. Megnyilt elotte az autosor ha meglattak a tukorben, pedig kamaszkoru volt akkor mar.
Tenyleg nem tudom miert adtam el... :'( Meg a hibait is imadtam.
Utanna a Fazer csak egy motor volt, semmi szerelem. :|
Legy jo kek tehen, barmerre is vagy most.
Hibalista
- -Elso Tokico feknyereg felujitas
- -Seruleses javitas: labtarto haromszog konzol, generator fedel - elborult allo helyzetben, 3 alkalommal is :(
- -homero gomba: oxidalodott a csatlakozo, 1 pec javitasi ido amig letakaritottam
-
Ide hordtam szervizbe
T. Northeast Co. - kulfoldon elek, nem sokat mond tudom :)
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Fins Motorcycles - jo de marha draga, szinten kulfold
Értékelése: 6
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 50000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | CB500 | Következő motorja? | FZS1000 Fazer |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.9/10) |