A kék bombázó, avagy 320kg gyönyör a lábad között!
Szöveges ítélet
A barátnőmmel mentünk megnézni a motort egy esős, márciusi napon...a tipusról addig látott képek alapján nem volt különösebb elvárásunk. Amikor azonban kinyílott a garázskapu, alig tudtuk titkolni, leplezni, mennyire "király" a gép... Összenéztünk, haraptuk a szánkat belülről és egymás szemében azt láttuk, hogy "aztakurvaéletbedejólnézki", csak észre ne vegyék rajtunk. A sztorihoz az is hozzá tartozik, hogy pár ifjúkori próbálkozáson kívül nincs nagy motoros tapasztalatom. A megegyezés után vittem a pénzt, hoztam a motort és mindenféle próbakör nélkül elindultam az építkezési telek meredek, csúszós, sáros udvaráról, két kocsi mellett egyensúlyozva kb 330 kg.mal a lábam között. Mire a közel 200 kmes út végére értem, már tudtam, hogy ez nagy szerelem lesz. A sisak alatt egész úton vigyorogtam és élveztem a motorozást, mint az állat....Azóta rengeteget mentem vele: autópályán, külföldön, Magyarországon, rossz úton, jobb úton, jó úton, nagyvárosokban...Nagyon jó és megbízható társ úgy a hétköznapi használat során, mint az igazi cruiserezés közben, arról nem is beszélve, hogy autópályán lazán tartja a 160 km/h -s utazó sebességet két személlyel is.
A súlyát és a méreteit tekintve meglepően jól manőverezhető a mecsek környéki kanyarokban, szerpentineken is.
A formája klasszikus, ez soha nem megy ki a divatból, igaz egy kisebb plexivel a szélvédelmen javítottam. Számomra az üléspozíció hibátlan, 178 cm vagyok. A hangja nem hivalkodó, de azért elég dögös. Alacsonyabb és magasabb fordulaton is messziről hallható, hogy egy nehézbombázó közeledik. A tekinteteket mágnesként vonza. Fogyasztása más hasonló osztályú márkákkal összehasonlítva meglepően kellemes. 90es tempóig max 5 liter, 120- 140 5.5 l., és amikor úgy érzem, hogy szétszaggatom (amit nem is lehet vele csinálni, mert EZ MINDENT KIBÍRT!) sem megy 6.5 liter fölé. A szétszaggatást szó szerint kell érteni, köze nincs a cruiseres, chopperes érzelemvilághoz, megyek, ahogy a csövön kifér! A motor nyomatéka minden fordulaton és sebességtartományban kiváló. Ami nagyon hiányzik, az megint az én sajátos használatomból fakadó "hiányosság", mert óra szerint 190-nél nem megy jobban a motor, pedig a futómű-fékek-rezonancia és egyéb tulajdonságok alapján nagy sebességtartományokban is igen pontosan és megbizhatóan viselkedik!! Őszintén szólva 180-190km/h -ás utazót és 220-230- as végsebességet is el tudnék neki képzelni. Nade a menet végén mindig leszállok a földre és ahányszor ránézek motorozás után, mindig az jut az eszembe, hogy mekkora szerencsém van vele és milyen jó választás volt!! Nincs nagy tapasztalatom a "szakmában", de én ettől a géptől mindent megkaptam, amit a külseje alapján el lehetett tőle várni.
Ezt a motort mindenkinek ajánlom, aki érdeklődik az ilyen tipusú gépek iránt, és nem csak hétvégi pöfögésre és évente 1-2 ezer km.re szeretné használni.
Üdvözlettel és mindenkinek "Széles utat!" és jó motorozást!
Hibalista
- 8hónap/15.000 km nem romlott el rajta SEMMI! A nem kifejezetten cruiser-es használat során az első gumi 20.000 km összfutásnál elhasználódott.
Ide hordtam szervizbe
Nem Kawa márkaszervízbe hordtam, hanem : Pécs Mega Motors
Jófejek, segítőkészek, rugalmasak, gyorsak és az árak is rendben vannak.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 5800 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |