A Kawasaki "Yamaha DT125"
Szöveges ítélet
Kawasaki KMX125.
Nevezhetnénk a a Kawasaki "Yamaha DT"-nek!Erős túlzással ugyan úgy néz ki.
Blokk,váltó:
A blokk nyitottan gyári adatok szerint 22LE,ami eléggé könnyedén mozgatja a 118kg-ot.A powerszelep 6.000res fordulaton nyit,és akkor rendesen kapaszkodni kell.Az erőmű 6 sebességes,amelyből az első 3 elég rövid,a a többiben szépen lehet húzatni(bár áttételezni ugye lehet).A váltó nagyon könnyen,és pontosan kapcsolható! Egyébként ha az ember megadja a minőségi full-szintetikus olajat,jó minőségű váltóolajat és rendben tartja,valamint nem gyilkolja,akkor egy igazán megbízható blokk!Mivel 2T,pörgetni kell,ezáltal az étvágya 6liter körül mozog!
Váz:
A váz eléggé nagy,ezét magas termetű embereknek ajánlom.Kiváló városi endurónak,hisz a termetéből adódóan könnyen átláthatunk a kocsisoron.Eléggé stabil motor,kiválóan lehet vele döntögetni.
Teleszkópok:
Az első teleszkópok kissé puhák a kemény endurózásra,a krosszozást nem ajánlom!A hátsóteleszkóp tökéletes,bár ez beállítás kérdése,hogy kinek mi a jó!A magyar "jó" utakat tökéletesen kisimítja!
Műszerek,elektronika
A műszerek szokásosak.Visszajelzőkből: üres,index,fényszóró,olaj.
Igazából evvel semmi probléma nincs,míg az aksi,és a kábelezés jó.Ha már öreg,érdemes újrakábelezni,mert sok lesz a kontakthiba,és ez-az nem fog működni.
Alkatrész ellátottság:
Igazából minden van,de ha valami elromlik,akkor zsebbenyúlós.Nem érdemes,spórolni a minőségen mert visszaüt.Az alkatrész bontottan jó árban van,de az eredeti drága.
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
Kiskunfélegyházi személyhez.Gyors,megbízható és a munkadíj se drága!
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | RX50 | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.8/10) |