A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Er-6n 2006 (649)

Er-6n 2006 (649) 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

A Kawa 600 as naked indulója

Szöveges ítélet

2006 tavaszán vettem az ER6n-t. Azota ket evadot vegig motoroztam vele, de sajna csak nyaron.
Voltunk vele mindenfele: kulfold, belfold, Pest, videk. Inkabb csak turazasra hasznaltuk a parommal (hatso dobozzal vettuk). A kenyelme 2 szemelynek is idealis, napi tobb szaz km letudhato siman. A tankja lehetne nagyobb, mert igy kb 250 km-kent tankolni kell. Autopalyan 120-130 korul 5 lityat eszik, sima fouton 110 vagy az alatt 4 litya alatt, amit nem mondanek rossznak. Menetteljesitmenyevel maximalisan elegedett vagyok. 72 loero es 66 nm, nekem boven eleg: 2 szemellyel siman lehet elozgetni foutakon...autopalyan kevesbe, mivel lefuj a szel. Elvezetes, nyomatekos, de szelvedelmet ne akarjunk ra 140 felett (az alatt nekem semmi bajom vele). Eddigiek alapjan siman nem akarom lecserelni, remek darab, egyeni kulsovel.
Elonyok: csak gyari kipuffot hasznalok, de ennek is jo a hangja, es imadom, hogy az utas nem egeti ra a labat, mert nem tudja, :) jol fogyaszt, eros, nyomatekos, nagyon konnyen indul hidegen is, kis vekony, mindenhol elfer, a hatso dobozba sok minden elfer, es talan ami meg fontos, sosem volt eddig baj vele.
Hatranyok: az elso telo nem valami kemeny; varosban, lehet furan hangzik, de nekem meg ez az ero is sok, a tukrok felejtosek, semmit nem latni bennuk.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Speedline Debrecen

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (286 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -

A kafferbivaly

Kdx 220r 1996 (250) - 1995
2007.12.08 9000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 20