A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki

ZX-6R 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A Dög

Szöveges ítélet

Nagy álmom volt egy 636-os pontosan ebből a szériából. 2000-től gyártották ilyen "kasztni"-val, akkor 599 ccm volt, 2002-ben raktak bele 636-os, de még 4karbis blokkot, kicsit feszesebb futómű és gyártották egy évig, asszem csak itt Európában lehett kapni, talán Japánban is. Elég ritka, a többi zx6-hoz képest.

Annak ellenére, hogy kortársai már mind befecskendezősek voltak, a Kawa kint merte hagyni a piacon karbival, mert elég jól sikerült ezeknek a hegyezgetése (köv modell váltásnál persze már muszáj volt váltani). A +36 ccm miatt tényleg meglepően nyomatékos, gond nélkül lehet vele előzni 6-ban is ha országúton 90-100 nál lusta vagyok visszakapcsolni.

Általában túrázgatni használom, kanyargós szerpentinek az igazi otthona. Voltam vele pályán is, mai gépekhez képest már sport túrának számit, de simán ki lehet vele menni, ha vki nem érzi jól magát vele pályán az nem a motor hibája. Városban iszonyat kényelmetlen, kemény kuplung, csukló szétmegy, nagyon nem jó, nem is erre találták ki. Nagy, tömött soros motoros túráknál ahol 70-80 a sebesség szintúgy letörik a kezem. Mondjuk olyankor legalább a fogyasztás jó, 4,5 liter/100km utassal, amúgy 6-7 között élmény motorozás közben, pályán 8 vagy a fölött. Első motornak nem ajánlom, határozottan kell vele menni, nem árt ha van vmennyi tapasztalat, de ha megtanulja az ember kezelni akkor piszok jó móka. Fékek elég jók, elöl dupla tárcsa 6 dugattyús tokico nyergekkel, ami még mai is ritka egy 600-ason.

Amióta megvan, van vmi elektromos hiábaja, km óra ugrál (digitális, de mutatós), próbáltam cserélni, kiderült, hogy nem ott van a gond, az aku töltése 0,8 és 14,5 volt között ugrál (!!!) szóval vagy a generátor, vagy a fesz szab lesz a ludas. Pályáztak vele, és egy zakó következménye. Ezt leszámítva, teljesen jól működik, mivel a motorban a karbi miatt sok elektornika nem kell :)
Egyszer lefulladt szegény és nem indult, szitkozódtam félre toltam, mert persze sietni kellet, mikor visszamentem érte simán beindult, a tank levegőztetője eltömődött, és nem folyt le elég benya. További fura, dolog, hogy nagyon rövid a kitámasztó, ha kicsit is nem egyenes a talaj, vagy süppedős, elég rémisztően dől, szóval rendes helyen lehet csak letámasztani.

Imádom ezt a motor, ha tehetem soha nem adom el. 43700 km van benne, reméletőleg az elektromos gondja is meg lesz oldva nem sokára, és még én fogom az OT rendszámot rátetetni :D



Amióta nálam van:
- Első fék betétek (14 000 Ft)
- Új lánc szett (45 000 Ft, persze vmi ortopéd méret és ritka, ezért drágább is)
- Telo szimering + olaj (11 000 Ft)
- H4-es izzo (2500 Ft) na ezzel pont átbasztak, miután megvettem akkor vettem csak észre az oldalán kisbetükkel hogy a homasita forgalmazza, eredeti japán sokkal jobb volt, csak sajna az kiégett
- Metzeler Sportec M3 most vettem a második szettet, kb 11 000 km-t bír, csak ajánlani tudom
- Sajna rossz olajat raktam bele, ezért kicsit füstölt, remélehetlőeg ez már megoldódott más olaj használatával (új, repsol). Amúgy 4 liter olaj belemegy szóval drága mulattság. Olaj szűrő kb 2-3 ezer Ft.
- Fék folyadék csere

+ vettem rá egy sport dobot, mert a gyári nagyon halk volt, miután egy hét alatt 3 szor akartak lezúzni sávváltásnak álcázva, valamint belvárosban pirosnál nem hallottam a motor a forgalom miatt. Szerencsére, pont megfelelő hangja van, nem supermoto-s magasságokban van és szép mormogós.

Szervizekbe már nem fért oda, de ismerős ajánlott egy igazi szakit, csak mesternek hívjuk. Teljesen korrekt, mind szerelésben mind árban. Lenyűgöző, hogy létezik iylen szerelő, értékelés 10-es skálán kb 6 millió.

Hibalista

- Mióta meg van az elektromos rendszerrel vmi nem stimmel, Kawasati-nál mókolták 8000 Ft-ért ( 2 munka óra), de kb 20 órát szöszöltek vele + elküldték tesztpadra a km órát, és nem tudták biztosan megmondani, hajukat tépve adták vissza szegények. - Amúgy csak kopó alkatrészek, olaj csere, gumi, drága mulatság ez kérem szépen.

Ide hordtam szervizbe

Naked motors korrektek bár kicsit drága volt, és nem teljsen csináltak meg mindent mint utóbb kiderült.

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Kawasati Elektromos hibával nem tudtak mit csinálni, de amúgy nagyon segítőkészek és normálisak voltak.

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2002
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 29500
Megbízhatóság (9) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? 125 NSR Következő motorja? max ha szegény kimult
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.