Szöveges ítélet
Ez egy 1100 nem 1200es, de nem találtam a listában. Szóval én a TDM-em után kerestem egy üléspozíciójában hasonló, de kicsit szebb motort, amivel nem nézek ki egy folyamatosan világkörüli túrára készülő, hágó matricát gyüjtő, gumifákat kívánó a motorját "vasnak" hívó fazonnak. Na a lényeg akartam egy szebb motort :D Az enyém a naked verzió nekem őszinte leszek egyik zrx-sem tetszik csak az enyém. Ez most elég pofátlanul hangzik, de ez van. A leggyakoribb szögletes fejidomtól a hideg ráz tudom rengeteg embert ez vonz. Az enyém gyöngyházfehér, fekete hasidomos, kicsit módosított farokidommal. Imádom a hidrós kuplungot, a gyönyörű részleteket főleg mert "hátsólengővilla fetisiszta" vagyok így a korlátvasas/zártszelvényes megoldások nálam tabuk. A motorja egy álom nem rezeg nem vibrál szinte Hondás finomsággal búg. Őrületesen kényelmes a nyomatéka és az ereje, nem vagyok egy katalógus huszár, de talán az, hogy 1.be 109km/h nál van a leszabályozás mond valamit (kb. 3-3,1mp a 100). Nem erre való nyilván, de ez az erő mindenhol jelen van. Hátborzongató, ahogy a z800at, 600as speedeket zsebre vágja utassal dobozzal (tudom 1100es minek örülök? Ennek :D). Könnyen lehet lábtartó karcolós szerpentinezésbe bele menni, tényleg zseniális. Kis megszokás után gyönyörűen lehet erőcsúsztatni a fenekét kis visszafordítókban, körforgalmakban. 100 szónak is 1 a vége kezes. Ami nem tetszik: hisztis a jó útra, ha húzza neki az ember, gurulgászva még itt Bp-en is kényelmes. Nem annyira meglepő, de a TDM után ami egy kányúba döntve is penge pontosan ugyan ott jött ki, ahová én gondoltam...hát más. Szigorúbb döntés közbe a legkisebb hiba is korrigálást igényel. Ezen kívül hárklis az első gumira már a 60% miatt is bizonytalanná válik. Amúgy 1000 irányba lehet állítani az első telót és a hátsó rugóstagokat is szóval korrigálható. De annak tudatában kell lenni, hogy a régi iskola futóműve/váza. Esőben elég szar, hogy minden vízcseppet a cipőmre küld szemétkedik :-) A fogyasztás városban 6-6,5, de nem oda való. Rengeteget túrázunk ott inkább 5 mint 6 litert fogyaszt utassal dobozzal. Tényleg soha semmi baja nem volt. Szerintem csodaszép, imádom a motorját, gyárikipufogóval nagy hangja nincs, de nem bánom, jól fogyaszt, kényelmes és kezes. A szélvédelem: érdekes a TDM-en sokkal jobbnak kellett volna lennie ennek ellenére itt jobban működik a negyede akkora plexi. Utas kényelem csillagos ötös, dobozzal és az ülés alatti rekesszel (esőruha, nagy lánc spray, tárcsafékzár, szerszámok tudom, hogy hihetetlen :D) 1 hetes utazás abszolválható. Viszont problémás, hogy "oldaldobozolni" nagyjából lehetetlen. Illetve el*seszettül nézne ki. Ez az egy oka annak, hogy egy Versys 1000-rel szemezek. Sajnálni fogom mert pofátlanul jó motor.
Hibalista
- Most ez nem kamu tényleg egy váltó szimering volt, ahol elkezdett könnyezni azt cserélték. Idény végén egy hátsó kerékcsapágyat jeleztek, hogy ezt vegyük be majd az idényre felkészítő átnézéskor a listába. Azon kívül tényleg semmi.
Ide hordtam szervizbe
Mirek motors, minden szempontból nagyon jók. Kawasaki márkaszervi, de ide hordtam a Suzukimat, Yamahamat de addig vegzáltak inkább vettem egy Kawát, jó döntés volt :D
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 40000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 18000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | TDM | Következő motorja? | Versys 1000 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.7/10) |