2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!
Szöveges ítélet
Egy TDM850 után vettem. Mindenképp szebb hangú - 4 hengeres motort kerestem amit a TDM-hez hasonló nyomaték tenger jellemz inkább mint a folyamatos pörgetés vinnyogtatás és váltogatás. Szóval a 2 henger akartam a 4-gyel ötvözni. Egy megoldást találtam az a ZRX. Sokan mondták, hogy akkor már miért nem 1200-es. Hát mer nem sok értelme van és az enyém a legszebb ZRX :D Viccen kívül az a 12Le ha hiányzik közúton akkor ott már mentáli problémák vannak. Ezzel is lehet szépen kanyar kijáratni kitartottan csúsztatni a hátsót ;-) Csibész na! 600as Ninja, 750 Gsx-r nem ellenfél 150-160ig. A motor hangja szerintem lekesítő, nem pörög fel úgy mint egy 600as de erőt sugároz. Nekem gyári dobbal elég. A világ összes irányába állítható a futóműve. Akinek erre van igénye csavargassa szerintem szinte túlzás (első villa húzó-nyomó csillapítás 7 fokozatban, előfeszítés 5 fokozatban, hátsók 2X4-ben ezek permutációjának végig zongorázása után nem maradna időm motorozni :D) Szóval a motorja bivaly, húz mindenhonnan 5ösben 35ig le lehet engedni onnan is nagyobb hiszti nélkül húz ki. 220 körül mentem vele nem nagy élmény 180 utazót aki erre gerjed tarthatja 8 literes fogyasztással. Jah fogyasztás: hát túrán sikerült egy 5.3 de szerintem a csillagos és a plafon. Városba kis erkölcstelenkedés szerintem simán 8-9 is lehetne. Fél idény alatt bele tettem 8000-et, Michelin gumikkal elég játékos. Én amit nem szeretek benne, hogy elég szigorú tehát pl ha bénázol büntet minimál elsőfékre nagyon állít a motoron és döntésnél pont lábtartó karcnál borítja az öledbe a kormányt amire számlsz onnantól az ívbelső kezeddel ellentartasz na ez is tud para lenni. Amúgy kicsi gyors döntegetéseknél el lehet tőle......na szóval az nagyon meleg. Amire érzékeny az a hosszanti bordák az úton. Amúgy bírja a fos utakat is. Üléspozíció még a TDM-nél is kényelmesebb mert minimálisan előre dőlsz így nem a gerincedet csapja merőlegesen az összes úthiba. Bled felé megfingattunk pár Zx6R-t, Gsx-r 600-at a nyomaték tengerrel. Tényleg eszméletlen, nem kell kétségek között élni 150-felett elhúznak mindig :D aztán jön a féktáv meg a 6 dugattyús Tokico és a kigyorsítás ahol esélyük sincs. Szóval én ajánlom. Nekem baja még nem volt az alkatrész árak olyanok amilyenek szerintem átlagos: BMW-től olcsóbb, Suzukinál drágább. Nekem van rajta egy rémes doboz amire nézni is alig bírok, szivargyujtó stb a sok külföld miatt ezen kívül purle white a színe, plusz hasidom és egyéni fejidom kerek lámpás kivitelhez. Gyári a szín igen és a lámpa is nem csak az az orosz TV fejidomos létezik belőle hála Istennek. Az ülés alatti csomagtartó zseniális tudom nehéz elhinni: nagy motul lánc spray, komplett esső ruha, tárcsafékzár, kézmosókrém, gumipók, szerszámok. Én szeretem :D
Hibalista
- Semmi egyelőre. Láncot cseréltem.
Ide hordtam szervizbe
Mirek motors - Budapest
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 43000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | TDM850 | Következő motorja? | R1200GS |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.4/10) |