Szuper kis koreai
Szöveges ítélet
Életem első motorja, mással még sosem mentem. Tanulni szuper, rendkívül egyszerű megtanulni vele motorozni és tulajdonképpen minimális karbantartást igényel. Főleg városban, néha autópályán használom.
Én 185cm magas vagyok és 80kg, nagyon kényelmesen elférek rajta, még utassal is, bár egész napos túrák után sajog a hátsóm, szóval nagy túrákra nem javasolnám, de a napi közlekedéshez teljesen OK. Remekül lehet vele a városban haladni, fordulékony, könnyű beparkolni a szűk helyekre.
A V2-es blokk elegendő teljesítményt nyújt városban, de autópályán kevés. Nekem 130-140 kb. a maximum (ez még a karbis verzió), de ott már amúgy is levisz a szél.
Nagyon sokat mentem vele esőben, sőt sajnos az utcán parkolom, szóval kap vízet bőven, de eddig sosem volt olyan, hogy nem indult volna be. Nyáron kap rendesen meleget (Sydney), de még városi körülmények közt sem melegedett túl, vagy legalábbis nem tűnt fel.
Pakolhatósága elég minimális, én a hátsó ülésre szoktam gumipókkal felrakni a csomagomat, valamint a kormányra van egy GPS felerősítve egy spéci konzollal.
Fogyasztás igazából nem érdekel, de még mikor teljesen új volt olyan 3,8 körül volt.
Gyári gumik vannak rajta, rosszat nem tudok róluk mondani, de nem is motorozom határon, úgyhogy olyan körülmények közt nem is teszteltem őket, de esőben rengeteget mentem már problémák nélkül.
Utassal már elég sovány a 250-es motor, kigyorsítás nem éppen villám, de még használható, viszont kényelmesen elférünk rajta ketten és a kipuf sem égeti meg a lábát az utasnak.
Olyan 5000 km körül tönkre ment a kuplunk, de mint utóbb kiderült gyártási hibás volt. Egyetlen zavaró hibája, hogy a gyári lánc elég rossz minőségű és olyan 2000 kilóméterenként feszíteni kell, szerintem hamarosan cserés is lesz. A hátsó fék érzékelőjénél lévő rugót megette a rozsda, de a rozsdásodás jeleit már felfedeztem máshol is, de ez nem a motor hibája, mert az óceán mellett lakom és mindent megesz a sós-párás levegő.
Első fék lehetne kicsit harapósabb is, erősen gondolkodom egy második tárcsa felszerelésén. Egyébként betétet 8000nél kellett cserélni először, a tárcsák még teljesen jók (12000km).
Összegezve a dolgokat én nagyon jó motornak tartom, biztonságos, könnyű vezetni, egyszerű a karbantartás és keveset fogyaszt. Ideális első motornak, bár a következő motorom, ami hatszázas vagy ezres lesz nem ebből a márkából fog kikerülni. Nem bántam meg, hogy ezt vettem és nem egy használt japán márkát, őszintén ajánlom mindenkinek aki most ismerkedik a motorozással! Ami még vicces, hogy nagyon sokan megnézik (főleg a sárga színe miatt), és nagyon sokan 600-asra tippelnek, mivel nagyobbnak néz ki mint ami. :-)
Hibalista
- kuplung, lánc, fényszóró kapcsoló, hátsó fék érzékelője
Ide hordtam szervizbe
Close Motorcycles - Redfern, Sydney
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
mindig más
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |