szép titkárnő
Szöveges ítélet
Első nagymotorként első komolyabb lépcsőfoknak szántam és tökéletesen jó is volt rá, egyszer sem romlott el, a kötelező szervízeken kívül nem volt baja. A külseje és az ára volt nagyon vonzó, ár-érték arányban nem hiszem, hogy van ennél jobb motor a piacon, mondom ezt úgy, hogy tudván ezt egy év után eladtam nagyobb erősebb gép vásárlása miatt, de fenntartom a véleményem.
Pozitívum:
gyönyörű külső, kényelmes vezetőülés (pedig 194 cm vagyok). A teljesítmény emberfüggő, átlagos túrahasználathoz bőségesen elegendő nem erősebb, a kategóriatársnál az sv650-nél erősebb is 10 le-vel. Szép a gyári hangja, de egy sportdobbal lehet rajta morcosítani még. Egyáltalán nem kellett szervízbe vinni hiba miatt, a fogyasztás is 5 liter körül mozgott, de 6,5 nél akkor sem evett többett, mikor tartós nagy tempót mentem vele.
Nagyon olcsó alkatrész árak vannak, olcsó szép megbízható motor. Ha majd a presztízse és az ismertsége nagyobb lesz akkor felveheti a japánokkal a versenyt népszerűség terén.
Negatívumok:
Néhány helyen látszik a sporólás: műszerfal anyaga és a dizájn. A világítás nagyon gyenge, de ha nem használod éjszaka sokat akkor ez nem számít. Volt pár bosszantó "hiba": a fejidom csavarjait párszor meg kellett húzni mert zörgött, a kitámasztó karon nincs kampó, hogy könnyebben ki lehessen nyitni és pár ilyen pici apróság.
Az utasülés nagyon kicsi magasan van, alapvetően egyszemélyes motorozáshoz jó. Nem vennék más kezdő/első motort most sem.
Hibalista
- nem volt ilyen
Ide hordtam szervizbe
Boxutca Szeged, Rózsa utca, hivatalos márkakereskedés és szervíz
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 1700 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 9000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |