A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Hyosung » Gt 650s 2006 (647)

Gt 650s 2006 (647) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

szép titkárnő

Szöveges ítélet

Első nagymotorként első komolyabb lépcsőfoknak szántam és tökéletesen jó is volt rá, egyszer sem romlott el, a kötelező szervízeken kívül nem volt baja. A külseje és az ára volt nagyon vonzó, ár-érték arányban nem hiszem, hogy van ennél jobb motor a piacon, mondom ezt úgy, hogy tudván ezt egy év után eladtam nagyobb erősebb gép vásárlása miatt, de fenntartom a véleményem.

Pozitívum:
gyönyörű külső, kényelmes vezetőülés (pedig 194 cm vagyok). A teljesítmény emberfüggő, átlagos túrahasználathoz bőségesen elegendő nem erősebb, a kategóriatársnál az sv650-nél erősebb is 10 le-vel. Szép a gyári hangja, de egy sportdobbal lehet rajta morcosítani még. Egyáltalán nem kellett szervízbe vinni hiba miatt, a fogyasztás is 5 liter körül mozgott, de 6,5 nél akkor sem evett többett, mikor tartós nagy tempót mentem vele.
Nagyon olcsó alkatrész árak vannak, olcsó szép megbízható motor. Ha majd a presztízse és az ismertsége nagyobb lesz akkor felveheti a japánokkal a versenyt népszerűség terén.

Negatívumok:
Néhány helyen látszik a sporólás: műszerfal anyaga és a dizájn. A világítás nagyon gyenge, de ha nem használod éjszaka sokat akkor ez nem számít. Volt pár bosszantó "hiba": a fejidom csavarjait párszor meg kellett húzni mert zörgött, a kitámasztó karon nincs kampó, hogy könnyebben ki lehessen nyitni és pár ilyen pici apróság.
Az utasülés nagyon kicsi magasan van, alapvetően egyszemélyes motorozáshoz jó. Nem vennék más kezdő/első motort most sem.

Hibalista

- nem volt ilyen

Ide hordtam szervizbe

Boxutca Szeged, Rózsa utca, hivatalos márkakereskedés és szervíz

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 1700
Megbízhatóság (10) Vezetett km 9000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyosung

További ítéletek (86 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.