A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Hyosung » Gv 250 2006 (250)

Gv 250 2006 (250) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

SASvas

Szöveges ítélet

Mese, nem mese az tény, h nekem ez az első komoly motorom. Mivel én elg árérzékeny vagyok sokat vacilláltam, h milyen gépet is vegyek. Ami szóba jöhetett az a keeway, a Kimco ill. a Hyosung volt az ára miatt. A keeway az első találkozásnál kiesett, pedig azt még 0km-esen is megvehettem volna. A Kimco Venox-a nagyon dögös kismasina(1:1 Honda magna) sokáig szemeztem egy fekete géppel, de nem volt az igazi számomra. A SASvasat meglátni és beleszeretni 1 perc volt. Azóta sem bántam meg a választásomat. Nem egy bicikli méret, mégis könnyű, jól vezethető(nekem kezdő nagymotorosnak ez is fontos). A magam 173cm magasságához kifejezetten kényelmes, simán talpon megállok úgy, h közben nem szakad szét a lovaglóizmom. A 120-130as végtempó (utazóban 100) nekem tökéletesen megteszi. A városban is praktikus pon amiatt, h "kicsi" könnyen fordul és jól gyorsul. Valamint olaj-léghűtéses úgy, hogy esélye sincs túlmelegedni.
A felhasznált alkatrészek kifejezetten jó minőségűek, mind a motorban, mind a karosszériában. Szóval nem olyan amit a vursliban 2pálcáson lehet lőni.
Komolyan mondom, ünnep minden alkalom amikor mehetek vele. Imádom.
Mindenkinek csak ajánlani tudom ez a gépet, hidjétek el a koreaiaik már itt is nagyot alkottak.

Hibalista

- Motorikusan hibátlan.
-
- Ami kijött:
- 1. Kontakt hibás volt néhány csatlakozó és ilyenkor elment a teljes gyujtás és nem lehetett beindítani. szervízköltség nem volt csak 1 flakn kontakttisztító.
- 2. Rajta felejtettem a gyujtást, a 3 éves aksi fel is adta a küzdelmet. Már nem lehetett vissza tölteni. Költség: 1db új jóminőségű aksi 11e.
- 3. jellemzően a fiam is megveszik a vasért ezért stikában megpróbált felmászni rá, sikerült is feldönteni a gépet. Eltört az első fékkar tartója amin a fékfolyadék tartója is van, és a fékkar elgörbűlt. Fékart sikerült kiegyenesíteni, a tartókonzol tartályostól 8e
- más nem volt.

Ide hordtam szervizbe

Szervízben még nem volt , viszont az alaktrészt a spirró kft.-től származik. Az aksi a Bigmotortól.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 10000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyosung

További ítéletek (86 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.