Sajat velemeny.
Szöveges ítélet
Jo tulajdonsag: -baromi jo a hangja, meg a gyari dobbal is messze tulszarnyalta az akrapovic rendszerrel szerelt Suzuki sv-ket.
-a V blokk miatt rendkivul konnyen manoverezheto, kicsi a felegyenesedesi hajlama.
-jo a nyomateka, es nem arra terveztek hogy tartosan 9 ezer felett tartsad a fordalatot. 4 es 9 ezer kozott jo neki es akkor soha nem hagy cserben!
- baromi jol nez ki, a terhalos vaz massziv es kello stabilitast ad a motornak, a formaterv meg a mai gepekkel is felveszi a versenyt.
Rossz tulajdonsag: -egy kicsit nehez a motor, szokni kell a sulyat.
- a vilagitas egy nagy kaki rajta, nem esti motorozashoz terveztek.
- az enyemen mar orvosoltak a szelepszakadas hibat gyarilag. ,(fekete vazas).
- az alkatresz ellatas borzalmas.
- a szerelok hozzaallasa a markahoz pedig undorito.
Osszessegeben egy nagyon jo tanulo motor, megbizhato ha figyelsz ra es vigyazol ra, nem 190 es 220 felett teped neki hanem a kenyelmes 140 es utazot tartod. Olcso motor ezert nem kevesebb hanem tobb figyelmet igenyel! De akkor sem mondhato ra hogy egy kinai szar motor mert NEM AZ! SE NEM KINAI, SE NEM SZAR. Csak a szar embernek szar.
Hibalista
- Benzincsap, de a vakumos benzincsap membranja a suzukin is atszakadt ennyi ido utan.
- Vezetekszakadas a kabelkotegben.
- Mas nem romlott el rajta soha.
Ide hordtam szervizbe
Én szereltem mert senki nem volt hajlando vallalni,(szegeny motorszerelo hercegnok csak Suzukihoz meg Hondahoz ertenek, szegyen amit ezek muvelnek.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 24000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | l |
Előző motorja? | Cbr 600 f2 | Következő motorja? | ER6N |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.4/10) |