A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Hyosung

XRX 125 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

NEM kínai!!!

Szöveges ítélet

Ez inkább egy felvilágosítás lenne azok számára akik olcsón szeretnének jó motort venni. Olvastam egy másik kritikát egy másik típusról, ahol az illető nem járt szerencsével. Sajnálom, de valószínűleg csak beleválasztott. Először is leszögezném, hogy a Hyosung nem kínai, hanem dél-koreai márka. Nem bántam meg, hogy megvettem.

Nagyon olcsón jutottam hozzá immár 8 éves masinámhoz, két éve van nálam és eddig semmi baja nem volt. Pöccre indul mindig, téli pihenő után egy rúgás. Az idomok, alkatrészek minősége jó, felveszi a versenyt a japánokkal (Honda, Suzuki, Yamaha). Offroad motor, de én erre nem használtam, úgyhogy nem tudok nyilatkozni, arról olvassatok egy másik kritikát. Természetesen kategóriájában kell értékelni, ahol igenis megállja a helyét. Hátránya az igen alacsony végsebessége, de valljuk be nem száguldozni gyártották, mellesleg 16/47 áttéttel kb. 110-re emelkedik. Én ezt a változtatást megtettem az előbb leírtak miatt. Mivel nem vagyok az a száguldozós típus (ha más motor van alattam akkor sem), nekem egy nyugodt 90-es tempó bőven elég. Számomra nagyon kényelmes, 180 vagyok, de egy magasabb embernek szerintem már nem annyira jön be. Utas szállítására véleményem szerint hosszú távon nem a legalkalmasabb. Külföldi fórumokon olvastam, hogy az áttétet a másik irányba változtatták és nagyobb karburátort tettek bele s így egy 250-sel összemérhető endurozási élményt ad. Az a baj, hogy szidni igazából tényleg nem tudom, mert egyszerűen semmi baja nem volt még. Ha veszel egyet akkor egy valamit tégy meg mindenképpen, a levegőszűrőház tetején elég kis nyílás van, ezt egy picit megnövelve érezhetően nyomatékosabb lesz és a hangja is jó irányba változik.

A márkaképviselet az amit már lehet szidni :)
Elég idióták, már bocsánat. A szervízben igazából semmihez nem értenek. De van egy srác, fórumos becenevén kanyar, ő is elkezdett foglalkozni ezzel és állítólag nagyon megbízható, alkatrészt is lehet tőle rendelni. Eddig egyszer rendeltem a hivatalos képviselettől (Spirro kft.) és pár nap múlva hozta is a futár, ezzel nem volt baj. Bár csak e-maileztem a fickóval, jó fej volt és segítőkész.

Jah igen, mégis eszembe jutott egy hiba. Állítólag egy bizonyos évjáratig gyenge a küllő és durva igénybevétel mellett törik. Egy így járt ismerősöm átküllőztette a kereket. Én ezt nem tapasztaltam.

Mindent egybevetve: Bátran ajánlom mindenkinek. Olcsó és jó.

Hibalista

- Az egyik első teleszkóp szimmeringet kellett kicserélni

Ide hordtam szervizbe

Garázs

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 17000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? S51 Következő motorja? Ki tudja még azt
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyosung

További ítéletek (86 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.