A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Hyosung » Gt 250 Naked 2006 (250)

Gt 250 Naked 2006 (250) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

legendásan megbízható

Szöveges ítélet

Ez inkább reagálás lenne egy valótlan népítéletre(Katasztrófa a címe),ami a Hyosungosok közösségéből nagy felzúdulást váltott ki,mivel több eleme is arra utal,valótlan adatokat tartalmaz,csak a márka lejáratása a cél.Emiatt idézetek is lesznek az ominózus ítéletből.Az évjárata 2005 amit az ítélkező injektorosnak ír,és csodálkozik a szívató jelenlétén.Ez kb:akkora sületlenség mintha valaki a 601-es Trabantról azt írja, a 4.henger előszeretettel túlmelegszik,és a turbó olyankor nem működik.A Hyosung 2007-től gyárt injektoros modelleket és azokon természetesen nincsen szívató.Ezt egy "állítólagos" Pannónia tulajdonosnak kellene tudnia,hiszen látott már gondolom karburátort(a naked verzió mint tudjuk,egy burkolatlan,V2-es motor,egyszerűen felismerhető karburátorokkal).A saját motorom(és a klubtársaké is)még a 2hetenkénti indulásnál is pöccre indul a téli fűtetlengarázsbanalvós időszakban is(igaz akkor szivatóval,mivel nem injektoros...),bár ha az akksi nem jó akkor nem indul be,mivel elektromos indítómotoros(de be lehetne tolni gondolom,igaz nem volt rá még szükség).A melegítés éppen addig tart mint más modern motoroknál,én csak kitolom a garázsból,elindítom,garázsajtó becsuk,bukó fel,és már hallani is a hangján,hogy kellemesen duruzsol(aki valamennyire ért a mocihoz,tudja megváltozik a hangja amikor már eléri az üzemi hőmérsékletet).A sárga emberekre való célzás,nemtudom miért tartozik a témához,de gondolom a szintén sárgák által összerakott motorokról is hasonló a véleménye(Kawasaki,Suzuki,Honda,Yamaha).Az szintén a motor hibája ,hogy nem ér le a lába,nekem egyébként tökéletesen leér a lábam(175cm)és a kormányt is elérem,igaz neki másfajta lehet a testalkata,rövid láb,rövid kéz,ellenben 140kg feletti testsúj,mivel nálam még barátnővel együtt,és hátsó dobozzal sem koppant fel az első teleszkóp,erős fékezéskor sem!A túlmelegedést sem tapasztaltam még soha,pedig sokat túrázunk kettesben itt a Bakonyban,és nem laza 50es tempóban szoktam menni,a közismerten nagyon dombos tájakon.Az első fék teljesen elég még 2személlyel is,és a tárcsát sem eszi,ez a Hyoknál a hátsóféktárcsákra jellemző,a keményebb fékbetét miatt(sok benn a jobbhűtést elősegítő fém összetevő),ezt érdemes is kicserélni,mielőtt a tárcsán húzásnyomok lesznek.Nekem 16000nél lett csak kicserélve a hátsógyári betét,ennek ellenére sem jellemző,hogy a tárcsa kopáshatáron lenne,igaz húzásnyomok vannak rajta.Azok a műanyag alkatrészek nem lehettek annyira sokan,hiszen ezen pl:idom az nincs:)Az hogy a rutinpályán béna valaki:"A két vonal között megfordulni csak ütközésig fordított kormánnyal tudtam"végképp nem a motor hibája,érdemes kicsit bedönteni,és mindjárt kisebb a fordulókör,nekem 800as Marauderrel is megy:)AZ szintén fura,hogy egy teljes egészében mechanikus fordulatszám,és alapjáratszabályzással ellátott motoron az eső hatására elment az alapjárat(azt már tisztáztuk,hogy NEM injektoros!!).Szóval egyszerűen csak azt gondolhatjuk,hogy rosszindulatból,sok hamis állítással teletűzdelt írása,vagy egy rossz élmény(a 600-as sportmocijával is alulmaradt egy 250-es Nakeddel szemben..),vagy esetleg egy másik márkájú 250-es sikeres eladása miatt íródott!A tévedés jogát persze fenntartom,az is lehet,hogy csupán tényleg ennyire nem ért hozzá,és egy nagyonnagyon rosszul rendbentartott(benzin az olajteknőbe olaj helyett)Hyon tanulgatott nem túl nagy sikerrel.Talán a Csepel Tacskó nem túl nagy kihívás,se lábleérésileg,sem forgolódásilag:)A reagálás jöhet a csongi06kukacgmail.com-ra.Én valóban az igazat írtam,és vállalom is a véleményemet.

Hibalista

- Eddig semmi,csupán az indexkapcsoló időnként kontaktspray-re szorul.

Ide hordtam szervizbe

Kanyar Mester (Csepel művek)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 9900
Megbízhatóság (9) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyosung

További ítéletek (86 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.