Koppintott csodálatos vaddisznó :)
Szöveges ítélet
Nos emberek.
Én azok közé tartozom, akinek van egy ilyen gépe. Nyilván lehet fikázni a műanyag alkatrészeket, lehet fikázni a koppintásokat. Sok mindenbe bele lehet kötni, de egy dolog biztos: nem hiszem, hogy van még egy olyan cruiser, ami ennyi pénzért, ilyen megbízhatóságot, stabilítást, és ennyi elismerő pillantást tud adni.
Én abszolút chopper/cruiser függő vagyok. Úgy ítéltem meg, hogy 1,5 milla egy Dragstar-ért nem fér bele, helyette 800 ezerért megvettem az Aquilát. Természetesen egyáltalán nem bántam meg! Ha kell, megy, mint akit p***án rúgtak, kényelmes, (az utasnak is), az autópályán is jól érzi magát, de a szutyok közutakkal sincs gondja. Szóval egyenlőre a menettulajdonságaival tökéletesen meg vagyok elégedve.
Nem egy elhanyagolható tény, hogy a kategóriájában a legerősebb motor.
71 Le, és 61 Kw. Ilyen nincs még egy. 650-es, vagy akár 800-as chopper/cruiser nem tud ilyet produkálni.
Egy 650-es Dragstarral nem biztos, hogy neki mernék indulni a (maga kis 42 Le-vel) 2 személlyel egy nagyobb útnak. Az Aquilánál egy pillanatig nincs kétségem:)
A váltójára sincs panaszom. Üresben kicsit csattog, de szépen, pontosan vált, és az áttételezése is olyan, hogy ha 60-nál felpakolom 5. be, akkor sem döcög, hanem szépen megy. (nyilván nem húz kövér gáznál ilyenkor nagyot, de a a legtöbb moci ilyenkor megmakacsolja magát, és még fulladozik is) Ehhez hozzá kell tennem, hogy optimális esetben, tehát ha normásilan akarok váltani, nem túl korán, és nem is kihúzatva, akkor olyan 140-150 között kéri az 5. sebességet.
A külsőségekről:
A hangja egyszerűen eszméletlen!
A kinézetéről csak ennyit: eddig kb 50 alkalommal fordult elő, hogy otthagytam valahol, és amikor visszamentem, többen körülállták, és csodálták. Sokan (nyilván nem hozzáértők) nem akarják elhinni, hogy újonnan is kevesebb egy ilyen moci 2 milliónál.
Az extra kiegészítőktől pedig kifejezetten chopperes kinézete lett. Van rajta villatáska, plexi, taposó, bőr oldaltáska, háttámla. (a képen a dobozok, és a villatáska nincs rajta:( )
És a feketeleves:
Én eddig egy hibát, illetve zavaró dolgot fedeztem fel: A szíjhajtás nyikorog. Sajnos ez nem egy élvezetes része a dolgonak, de ez igazból csak zavaró. Problémát természetesen nem okoz.
Ha bárki ilyen motort tervezne venni, bátran kérdezzen.
És nem hallgassatok a nagy okos emberekre, akik azzal tömik a fejeteket, hogy "koreai?! nehogy megvedd!!! ". Ha ilyet mondd valaki, kérdezzétek meg, vezetett-e már ilyet?! 1000% hogy a válasz "nem" lesz. Aki ült már Aquilán, az nem mond ilyen f*szságokat.
Hibalista
- Hátsó fék befogott, emiatt a tárcsa, és a betétek is kukába ugrottak.
Ide hordtam szervizbe
Big Motor csepel
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 12000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | Red Rose | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.2/10) |