A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Hyosung

 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Koppintott csodálatos vaddisznó :)

Szöveges ítélet

Nos emberek.

Én azok közé tartozom, akinek van egy ilyen gépe. Nyilván lehet fikázni a műanyag alkatrészeket, lehet fikázni a koppintásokat. Sok mindenbe bele lehet kötni, de egy dolog biztos: nem hiszem, hogy van még egy olyan cruiser, ami ennyi pénzért, ilyen megbízhatóságot, stabilítást, és ennyi elismerő pillantást tud adni.

Én abszolút chopper/cruiser függő vagyok. Úgy ítéltem meg, hogy 1,5 milla egy Dragstar-ért nem fér bele, helyette 800 ezerért megvettem az Aquilát. Természetesen egyáltalán nem bántam meg! Ha kell, megy, mint akit p***án rúgtak, kényelmes, (az utasnak is), az autópályán is jól érzi magát, de a szutyok közutakkal sincs gondja. Szóval egyenlőre a menettulajdonságaival tökéletesen meg vagyok elégedve.
Nem egy elhanyagolható tény, hogy a kategóriájában a legerősebb motor.
71 Le, és 61 Kw. Ilyen nincs még egy. 650-es, vagy akár 800-as chopper/cruiser nem tud ilyet produkálni.

Egy 650-es Dragstarral nem biztos, hogy neki mernék indulni a (maga kis 42 Le-vel) 2 személlyel egy nagyobb útnak. Az Aquilánál egy pillanatig nincs kétségem:)


A váltójára sincs panaszom. Üresben kicsit csattog, de szépen, pontosan vált, és az áttételezése is olyan, hogy ha 60-nál felpakolom 5. be, akkor sem döcög, hanem szépen megy. (nyilván nem húz kövér gáznál ilyenkor nagyot, de a a legtöbb moci ilyenkor megmakacsolja magát, és még fulladozik is) Ehhez hozzá kell tennem, hogy optimális esetben, tehát ha normásilan akarok váltani, nem túl korán, és nem is kihúzatva, akkor olyan 140-150 között kéri az 5. sebességet.


A külsőségekről:

A hangja egyszerűen eszméletlen!
A kinézetéről csak ennyit: eddig kb 50 alkalommal fordult elő, hogy otthagytam valahol, és amikor visszamentem, többen körülállták, és csodálták. Sokan (nyilván nem hozzáértők) nem akarják elhinni, hogy újonnan is kevesebb egy ilyen moci 2 milliónál.
Az extra kiegészítőktől pedig kifejezetten chopperes kinézete lett. Van rajta villatáska, plexi, taposó, bőr oldaltáska, háttámla. (a képen a dobozok, és a villatáska nincs rajta:( )

És a feketeleves:
Én eddig egy hibát, illetve zavaró dolgot fedeztem fel: A szíjhajtás nyikorog. Sajnos ez nem egy élvezetes része a dolgonak, de ez igazból csak zavaró. Problémát természetesen nem okoz.


Ha bárki ilyen motort tervezne venni, bátran kérdezzen.

És nem hallgassatok a nagy okos emberekre, akik azzal tömik a fejeteket, hogy "koreai?! nehogy megvedd!!! ". Ha ilyet mondd valaki, kérdezzétek meg, vezetett-e már ilyet?! 1000% hogy a válasz "nem" lesz. Aki ült már Aquilán, az nem mond ilyen f*szságokat.

Hibalista

- Hátsó fék befogott, emiatt a tárcsa, és a betétek is kukába ugrottak.

Ide hordtam szervizbe

Big Motor csepel

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 12000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Red Rose Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyosung

További ítéletek (86 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.