A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Hyosung » Gv 250 2006 (250)

Gv 250 2006 (250) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kissas 2009

Szöveges ítélet

Ez év tavaszán vettem meg, mikor még jogsim nem volt, de tanfolyamra már jártam. Már régóta szerettem volna motort, valami olyat ami nem csapja meg a családi kasszát, kp-val tudom venni, de azért "motor" és lehetőleg új. Az elmúlt években szinte az összes típus gyártása/forgalmazása megszűnt - ami ezeknek megfelelt - és csak a hyosung maradt. Eredetileg egy gt 250-est néztem ki, de a feleségemnek nem tetszett, és nem jó dolog hazavinni valamit, amit a család kb fele utál. Így lett a kissas aminek azóta kifejezetten örülök, hogy így alakult.
A moci nagyon jó, pont mindent tud mint amit vártam tőle, valójában kicsit többet is. Sajna nekem nem a legkényelmesebb, de ez nem az ő hibája éppen harminc kilóval több nyomja a fenekemet mint kellene..de ettől eltekintve kezemnek, lábamnak minden jó helyen van.
Jó vele közlekedni, könnyen lehet irányítani, jobban gyorsul és gyorsabban megy mint amit kettőötvenestől vártam. 130-nál van a vége de én 90 és 110 között érzem jól magam rajta, a felett már le kell húzni a plexit a sisakon és azt nem szeretem - szélvédő mögött autót is lehet vezetni..
Mivel kicsi a motor pörgetni kell, nekem úgy tűnik 2500-4000 és 6000-9000 között szeret igazán működni. Ettől néha kicsit furcsa vezetési stílus alakul ki: kettesben felhúzatom százig azután berakom ötösbe és guruljunk..
A fék nyikorog veszettül - ez állítólag típushiba - de szépen fog elől hátul - habár hátul dob van.
Ami még nagy élmény, az a tankolás. Injektoros a lelkem és 3,2 volt eddig a legmagasabb mért fogyasztása. :-)
Mindent összevetve arra, amire nekem kell, kirándulni, bóklászni, élvezni a szelet nagyon jó és jól is néz ki, lehet szépítgetni - így aztán rá kellett jöjjek hogy az asszonynak ismét igaza volt.. de ezt csak nektek mondom.

Hibalista

- Üzemanyagszintjelző kontakthibás lett, majd a következő kötelező szervíznél megnézetem, a gurulást nem nagyon zavarja.

Ide hordtam szervizbe

quadász

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 2500
Megbízhatóság (9) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyosung

További ítéletek (86 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.