Kicsik közt a legnagyobb
Szöveges ítélet
Hol is kezdjem. Elég egyszerűen és kevés pénzért hozzájutottam és ami a legjobb, hogy az égvilágon semmi baja nem volt, a fickó még tele is tankolta nekem. (igaz, a tank csak 8 literes). Mára már kinőttem, de ezen a nyáron még biztos nem tudom nagyobbra cserélni, de nem is ez a lényeg, mert kategóriájában kell értékelni. Külsőre szerintem elég agresszív, jobban mutat társainál (DT 125, XL 125, DR 125). Azt hiszem az utóbbinak a koppintása. Meg kell hagyni jól sikerült. Bár teljesítményben alulmarad a többivel való versenyben, de 2-3 LE nem sokat dob a latba motorozás szempontjából. Első motorom, csak ajánlani tudom mindenkinek. Közúti szaladgálásra nem a legalkalmasabb alacsony végsebessége miatt, de városba illetve terepre tökéletesen jó. Ha valakinek van egy kis esze és nem 21 évesen csinálja meg az A-kategóriás jogsit, hanem szépen végigjárja a szamárlétrát 16 éves korától az A1-es kategóriával kezdve annak első motornak a legideálisabb szerintem. Társaihoz képest olcsó, az alkatrészek olcsók. Nem lehet vele száguldozni mégis szépen megy, meg lehet vele tanulni amit meg kell tanulni.
Alkatrész: Egyszer rendeltem a Spirrotol, 2 nap múlva hozta a futár, de most már állítólag egy másik srác is foglalkozik alkatrészbeszerzéssel a hyosung klubban.
Mindent összefoglalva kategóriájában szerintem tökéletes, első motornak kiváló.
Hibalista
- Első teleszkóp jobb szárából szivárgott az olaj ==> Szimering csere. Semmi más.
Ide hordtam szervizbe
Garázs :D
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 17000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | S51 | Következő motorja? | Valami nagyobb enduro |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.4/10) |