Jó vas "2"
Szöveges ítélet
Vásárlás 2007 januárától mai napig 2009 01-ig 16000-ezer km futott a motor.Legnagyobb hibája nem elég drága és nincs neve mindenki leszolja.Nagyobb hibája nem volt szervizek betartása melett.Motorolajat kasztrolt használok 4000-óta váltó megváltozott jó irányba könyebb és puhább lett.Szezont nagy szervizzel kell kezdeni 16000km-nél olajcsere légszürő csere gyertya csere lánc-láncszett cseréje szükséges első fékbetétek még 2-3000-et birnak talán az első gumi is.Hátsó hengernél lánc feszítő állító fedél alol csöpög az olaj valószínű tömités probléma.Motorozás közbe sok mechanikai zaj van és vibráció,spojler tartó fülek nem törtek el más problémám nem volt.Városi forgalomba és turázásra egyaránt elegendő ha kell lehet vele sietni,jó kis magyar utakon.Világitáshoz hozzá kelett nyulni úgyanis h3-as halogén csak ferdeszeműeknek jó vagy még azoknak se tettünk bele egy szenont igy már éjjel islehet motorozni.Csináltattam rá egy sport dobot 18000-ezer de túl hangos lett inkább vissza tettem a gyárit azzal is nagyon jó hangja van.
Hibalista
- Cserére szorul alkatrészek 15000km-nél hátsó gumi,hátsó féktárcsa,fékbetét,lánc,lánckerékszett,km-óra panel,gyertyák,légszürő.
Ide hordtam szervizbe
Győr Németh motor
Értékelése: 6
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 16000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |