A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Hyosung

Gt 650 Naked 2006 (647) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ha kell,ez is megy ám!!

Szöveges ítélet

Használtan vettem,mint elsö nagymotor.Megláttam,megtetszett.Árban jó volt.Az első 8000Km élmény volt vele,most eltünt a hátsó hengerből a kompresszió,furás,dugó,stb.Majd meglátjuk mennyi lesz.Ciki,de gyári dugó csak alapméretes van,érdekes!Dugattyusnál 17.000-re mondtak bele újat+4.000 a furás két hét.Új hengerfej/4000/+talp tőmités/8000/,vagy forditva már nem tudom.Nekem nagyon tetszik,még most is.Néhányan leszólják. És, legalább nem 32 ugyan olyan jön szembe velem mint márkásabb társaiból.Utasnak nem feltétlenül kényelmes.Folyamatos 300km után,másnap a párom nem ült fel inkább.Összeségében jó gépnek tartom,bár enyimen nem állítható az első lábtartó.A fék és kuplung kart is lehetne állíthatóra cserélni,csak pénz kérdés.Egy plexi nem árt rá.Hangja gyönyörű,a fék néha kevésnek tünik,de ez lehet az én hibám is.Eddig megállt ott ahol kellet!A Spirro-ékkal kapcsolatban nekem csak jó tapasztalatom van.Eddig még mindent meg tudtunk oldani,hogy mind kettönknek "jó" legyen.A gépet ajánlom mindenkinek aki "csak motorozni"akar.Végül is nem kellet fúrni!A szelepek eresztettek cakk-pakk-16e/hengerfej.Azóta OK!Viszont a szelep vezetőt gyártatni kellet,de ez benne volt az árban(rendes anyagból).Usa-ban van tunning kitt hozzá.Összeségében megérte megvenni.

Hibalista

- gumi/Dunlop/első-hátsó 70.000-,első-hátsó hengerfejben:szelep vezetők cseréje,szelepszár szimeringek cseréje,szelepek becsiszolása;kuplung bowden elszakadt,

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 17000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja? gt/r-gv
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyosung

További ítéletek (86 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.