Ha kell,ez is megy ám!!
Szöveges ítélet
Használtan vettem,mint elsö nagymotor.Megláttam,megtetszett.Árban jó volt.Az első 8000Km élmény volt vele,most eltünt a hátsó hengerből a kompresszió,furás,dugó,stb.Majd meglátjuk mennyi lesz.Ciki,de gyári dugó csak alapméretes van,érdekes!Dugattyusnál 17.000-re mondtak bele újat+4.000 a furás két hét.Új hengerfej/4000/+talp tőmités/8000/,vagy forditva már nem tudom.Nekem nagyon tetszik,még most is.Néhányan leszólják. És, legalább nem 32 ugyan olyan jön szembe velem mint márkásabb társaiból.Utasnak nem feltétlenül kényelmes.Folyamatos 300km után,másnap a párom nem ült fel inkább.Összeségében jó gépnek tartom,bár enyimen nem állítható az első lábtartó.A fék és kuplung kart is lehetne állíthatóra cserélni,csak pénz kérdés.Egy plexi nem árt rá.Hangja gyönyörű,a fék néha kevésnek tünik,de ez lehet az én hibám is.Eddig megállt ott ahol kellet!A Spirro-ékkal kapcsolatban nekem csak jó tapasztalatom van.Eddig még mindent meg tudtunk oldani,hogy mind kettönknek "jó" legyen.A gépet ajánlom mindenkinek aki "csak motorozni"akar.Végül is nem kellet fúrni!A szelepek eresztettek cakk-pakk-16e/hengerfej.Azóta OK!Viszont a szelep vezetőt gyártatni kellet,de ez benne volt az árban(rendes anyagból).Usa-ban van tunning kitt hozzá.Összeségében megérte megvenni.
Hibalista
- gumi/Dunlop/első-hátsó 70.000-,első-hátsó hengerfejben:szelep vezetők cseréje,szelepszár szimeringek cseréje,szelepek becsiszolása;kuplung bowden elszakadt,
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 17000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | gt/r-gv |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |