A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Hyosung » Gt 650r 2006 (647)

Gt 650r 2006 (647) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

GT650 WD RedFire "Cirmos"

Szöveges ítélet

2006. szeptemberében vettem át a motort az Üllői úti márkaboltban. Az ügyintézés korrekt és gyors volt. Az első 2000 Km-t gyári állapotban tettem meg vele. Országúton úgy 80-90 felett kényelmes, az alatt max 100 Km-t lehet egyhuzamban letudni vele.Ennek lett a következménye, hogy le került róla a gyári csutkakormány, és helyette a Naked változat gyári kormánya került fel (de az eredeti alkatrészeket megtartottam, hátha egyszer visszaalakul), amivel a kényelem és kezelhetőség nagyságrendeket javult. Itt említeném meg a nagyon jutányos alkatrészárakat. Tartottam tőle, hogy nem lesz meg az összhang a teljes idomos sportgép, és a magasabb kormány között, de kellemesen csalódtam, mert egy harmonikus túra-sport motor lett belőle. A 2006-os V2 erőforrás nagyon nyomatékos, már mentes a korábbi gyengeségektől, a finom bejáratás után kitűnően húz, jól gyorsul, és gyári dobbal is szép hangja van. Az fékek gyengeségeit is javította a gyár, ezen a modellen már kitűnően fog a fék, teszteltem is párszor néhány figyelmetlen autós miatt. A hátsó ülés hosszútávon még nem volt tesztelte, de gyanítom, hogy a feleségemet nem sokszor fogom tudni rávenni közös motorzásra. Negatívumként említeném a gyári Bridgestone gumikat, amik 10C alatt nagyon rosszul tapadnak, csak óvatosan lehet velük menni. Furcsa, hogy egy 2000 után piacra dobott gépet 4000 Km-ként kell szervizelni, bár a költségek nem magasak, de megemelik az egyébként igen jó beszerzési és üzemeltetési mutatókat. Annak, aki viszonylag olcsó, kezes, nagyon jó futóművel ellátott motort szeretne, bátran tudom ajánlani, normálisan használva nem csalódik benne!

Hibalista

- Semmi. Minden tökéletesen üzemel

Ide hordtam szervizbe

BigMotor Csepel. Csak csupa jót mondhatok róluk!

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Üllői úti márkaszervíz (kötelező szervizekre). Nekem itt sem volt problémám.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyosung

További ítéletek (86 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.