A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Hyosung » Gt 650r 2006 (647)

Gt 650r 2006 (647) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Gondot vettem a nyakamba!

Szöveges ítélet

2007 februárban vettem 0km-rel"Akciósan "1,4mft-ért.Először 1,2mft-ba került,de hagyományos fékrendszerrel volt szerelve ezért rábeszéltek a drágábbra amin módositott fékrendszer van(ami persze jobb is).Ez a "jobb" hátsó féktárcsa kb.900km-en teljesen elkopott!!!Az első motoros szezont szinte teljesen szervizbe töltötte mert nem akart elindulni még hosszas ima után sem.Ha végre elindult akkor a világítás bisztosítékját nyomta ki.Ezt a hibát kb 2 hónap alatt sikerült kijavítani.Szerviz után mindennapos használat közben sem volt képes elindulni elsőre.A rendszámtartó úgy rezeg hogy elnyomja még a motor hangját is ami egész jó a gyári dobbal is.A tank alól egy hatalmas durranás után füstfelhő jött ki,ez többször előfordult(indításkor).A gyári akksi 1 évet bírt ki ami nem tartozik bele a teljeskörü garanciába.Az alapjárat egyenletlen(a szervíz szerint tökéletes).A váltó elég tűrhető azt leszámítva hogy a 2. fokozatot kidobja intenzív gyorsításkor(ez elég kellemetlen tud lenni...)A vidéki szervízhálózat pocsék,olajcserekor 0,5l-rel több olajat töltöttek bele!Ez jelentőssen megnehezíti a szervizelést,viszont az importör képzetten áll a motor mellé,ez persze a költségeket növeli.A gyári gumik nem jól tapadnak,a fékek gyengék ha hirtelen megkell állni,az idomzat rögzítőfülei letörnek a rázkódástól.4000 km-es szervíz szerintem nagyon gyakori(szintén nem pénztárca kímélő pl. 8000 km-es szervíz az importörnél 30000 ft+ szállítás)A kipufogó kifúj a szegecseknél 1 év után a fényezett felületek eltünnek róla(sok 20 éves japán gépen olyan a kályhacső mint új korában)A fogyasztásra nem lehet panasz,az ára is "megfelelő",a teljesítmény elegendő(a sor négyesekkel nem érdemes kiállni) .Számomra ennyi hiba egy új motortól nagyon sok,főleg hogyha azért veszek új gépet hogy ne legyen vele gondom legalább az első műszai vizsgáig,ehelyett többet volt(van)a szervízbe mint velem az utakon.

Hibalista

- Hátsó féktárcsa elkopott 1000km alatt!!!,világítái problémák,nem indul még napi használatkor sem,idomrögzitések eltörnek,tank mozog,idomok és a rendszám rezonál (elnyomja a motorhangot!),2-es fokozatot kidobja gyorsításkor,akksi fél évet bírt ki,vezérlési problémák,kipufogó több helyen kifújt.

Ide hordtam szervizbe

K-zon Nagykanizsa

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Spirro

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2006
Kényelem (2) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (2) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyosung

További ítéletek (86 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.