Duruzsoló V2 -olcsó de jó!
Szöveges ítélet
Nos a motort 'töröttként - üzemképtelenül' vettem NAGYON olcsón,banktól.náluk a törött nem tudom mit takar,gyakorlatilag egy 10 cm-es repedés van az első kerék sárvédőjén.semmi egyéb,pedig ha egy műanyagokkal telibe burkolt motor törik,az látszik.Na mindegy én csak örülök a szerencsémnek.az üzemképtelen pedig azt jelenti ha elfordítom a kulcsot nem indul,de ha kicserélem az aksit és töltök bele egy kis naftát pöccre indul -ez is érdekes,na mindegy.
Jöjjön most a véleményezésem a gépről.
Kawasaki ER-5 ösön tanultam -ahhoz képest ez egy álom,egy csoda.miután végre hazakerült a szervízből és én is megkaptam a jogosítványt a kategóriára,szinte le sem szálltam róla.nem csak én hanem egy két haver is kipróbálta -szóval nem egy ember véleménye : A moci nagyon ottvan.erős amennyire egy túramocinak(mert azért nem egy GSXR vagy egy CBR sportgép)lennie kell.alacsony fordulaton is simán lehet vele haladni,nincs a soros motorokra jellemző fordulat-igénye a teljesítmény leadásához.ilyenkor persze azért nem a gyári max LE áll a rendelkezésre,de bőven jó és persze nem is kajál a drága benzinből.
ami tetszik benne: Megjelenés -csillagos 10es,nekem nagyon bejön és nem csak nekem.
Hang -szintén 10es,gyári dobbal sem bántó de mégis az a mély duruzsolás,az az egész belsőt megremegtető érzés amikor meghúzod a gázkart és felpörög a V2.hát nem egy villanymotor hangú süvöltő szúnyog,mint a helyimenőcsávóknak van a panelaljában.Ez valami más.:)
Vezetés -mivel nincs nagy tapasztalatom én azt mondom hogy kényelmes és kezes gép,sokkal biztonságosabb vezetni mint az ER-5 öst a virsli kerekeivel(azzal esőben halálfélelmem volt mert folyamatosan csúszkált a kerék).
Kinek ajánlom? -Kezdőknek,olyanoknak akik szeretnének motorozni és egy barátságos,de jó megjelenésű gépre vágynak.olyanoknak akik munkába járásra,a mindennapokra használnák,és persze túrázóknak,szerpentinezőknek mert ez arra is kiváló.
Kiknek nem ajánlom: -Panelok közt vagánykodóknak,300al kocsisort előzőknek,gyenge fizikumuaknak(elég 'nehéz' és nagy a moci),egykerekezőknek sem,de legfőképp olyannak nem ajánlom aki ennyiért egy 150 lovas sportgépet szeretne kihozni a vasból.hiába tűnik lóerőgyárnak ez egy szolíd V2es motor 79 lóerővel.akik gyorsulásra vágynak vegyenek CBR 600at és társait,az 30 kilóval könnyebb és 40 pacival több.
Összességében nekem 30 éves koromra egy nagyon jó motort sikerült találnom Hyosung GT650r-ben.Most van egy olyan nyári hobbim amit 2-3 barátommal a hétvégéken tudunk művelni,ez pedig a telefont kikapcs és csak gurulunk erre-arra,a mindennapi gondokat elhagyva.Erre a hyó tökéletes választás.
Hibalista
- Használtan vettem,gyakorlatilag 2 évet egy garázsban állt.Aksit kellett benne cserélni,a gyertyákat is kicseréltettem,a fékbetéteket meg a hátsó tárcsát,kapott LEDes indexeket is -ezek közül egyedül az aksi volt létfontosságú a többit már csak én akartam hogy rendben legyen.
Ide hordtam szervizbe
Reál Motor GyőrHát elég tetűk(ott volt a moci több mint 1 hónapot),meg sokszor kellett rájuk telefonálni,de végül is nem voltak drágák és tisztességesen elvégezték a munkájukat.
Értékelése: 7
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 3600 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 500 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | ER-5 | Következő motorja? | Talán ha lesz akkor ebből egy 1000es.V2. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |